Monday, October 4, 2010

Boleh tak baru nak citer raya??

anak-anak buah ku yang pompuan malam tu yang ado

Pedulikk!! blog siapa ni kan? hehehehe citer gak pasal raya hihihi aku adalah ibu mengandung yang hormon nye sukar dijangka bile malas bila rajin hihihihihi

Apa pun raya pertama tahun ni dekat umah aku lah.. rasanya tahun depan pun kot? hehehehehehe memalam apa lagi men bunga apilah.. aku dah sesiap beli bunga api yang dijual depan kaki lima Mydin rawang hah malam tu baru leh gile glemer main bunga api.. siang nye tu anak-anak buah akud ah tungkus lumus membakar lemang pastu kenkonon lepas bakar nak mandi jeram hah penyudah lemang biau jek kat tempat bakar.. maka lemang tu telang menghangus sebelah badan lemang.. tak dap ok.. tahun lepas dapppp

Kalo dulu kekecik akan ada takbir umah kerumah follow kawan-kawan surau ke masjid ke takbir rumah ke rumah.. skang ni tak dapekk lahhh penat woo aku nak tunggu turn umah.. makanya abaha ku takbir jek sendiri pastu takbir umah abang dan akak aku setel kul 11 dah leh tido esoknye nak semayang raya lagi.. nak ngemas dapur lagi sapo buat?? aku gakkkkkkkkkkkkkkkkkkk tensenn tull lahhh...

Mode raya.. aku jek yang tak bape baik.

takpe bebudak ni happy cukup aaa

1 comment:

  1. meriah raya.. tpkan kalau xde bunga api cam x best cuma org melayu ni 1 je masalahnya suka wat benda pelik2 dgn mercun ni. org cina main mercun x putus jari..mati ke apa.. org melayu je buat hal.

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails