Saturday, January 14, 2012

Papa Birthday Celebration


1 February ni maka genaplah umur Mohamad Zaidi 37 tahun hehehehe.. kekek berdebar-debar gak bile tengok angka yang menghampiri 40 akulahhhh kalau org lain aku tak tahu berdebar ke tak... Me planning belanja papa ke Universal Studio Singapore ni kira kat last minit tak lah last minit bulan lepas aku dah rancang dah. Selalu pap jek belanja mam punye besday gi holiday kali ni biarlah mam belanja pap pulak huhuhu belanja ticket ngan penginapan jeklah kan belanja mam pap lah support wakakakka.

Ticket USS baru jek book minggu lepas dengan Maybank card ada diskawoon 15% kire untung banyak gaklah dari RM177 jadilah RM158 camtu..aku dah call USS siap-siap dia kt budak 4 tahun keatas baru bayr.. so sebab Izz tahun ni 4 tahun aku tanya status dia kata dia kire based on date bukan based on tahun.. maknany Iz masuk free huhuh jimat kat Izz dan Bazly lah... nanti ank buah ku 2 org pun nak follow.. kami plan naik kete nye jek sebab nak singgah JPO



Pelan duduk di tune hotel sebab aku ada baca coach oddysesy ada kat situ yang akan bawak kite direct ke USS.. aku gi 3 hari 2 Malam sebab tahu dah kompom letey kalao gi 2 hr satu malm hehehehe takpe akak aku pun ada kat JB so ada p2 takdelah risau pun. Harapan mam untuk pap semoga

aku kire2 kalau hotel duk tune hotel ngan bas ngan ticket dalm RM300 satu kepala... pastu naik kete tuang minyak tol makan minum korang bajek lah dalm 600 belanja kat USS aku bajek makn ngan belanja bawak lah dalm RM800 kot ngan makan ngan beli barang.. sbb ada anak ecik kang merempan nak beli barng ko menggagau nak membeli... tu aku nyer bajek lah... pelan awal2 dari sini dari bacaan macam harga tshirt FM keychain bebotol air beli memenda tu aku rasa dalm 500 jek dah melayang camtu jek...  aku takde pengalaman tapi aku pk camni jek biarlah habis sikit.. nama gi gi lagi tu tunggu anak au sekolah menengah jeklah kalau nak gi lagi kekekekeke 


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails