Tuesday, August 31, 2010

Berbuka puasa with keluarga Mertua

Merdeka kami berbuka puasa di Concorde Inn Sepang bersama keluarga mertuaku. Orakng belanja jauh pun aku sudi wakaka.. kata free kan? kikiki. Makanan takde lah sedap sangat bese jek.. hahah tunggu dapat makan free kat Pan pac lak.. bile lak aya? sambil jeling aya ngan husband kat bawah kokokokoko.

Ok gak sekali sekali sekala berkumpul dan kuar makan. lagi pun susah sikit nak kuar rerama ngan family mertua sebab mak ngan abah kat kampung kalau nak ajak kuar makan kene bawak sini import dulu. Abang Zul pulak selalu bz kak yana pun.. so yang tak berapa nak bz kami dan 2 lagi adik ipau aku..hihihihi

So aku sebenarnya malas tul nak update blog ni.. tapi aku updatekan jugak lah ...

aku yang terbaru semakin kembang kakakaka
With Nora bakal biras
Pak Long kiss Izz
incoming brides
Adik Ipau dan wife nyerr..
Nyibuk jek yang tengah tu
Keluarga Husband
Izz berbuka puasa dahulu


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails