Wednesday, February 8, 2012

Universal Studio Singapore Papa Birthday Celebration

Ulang tahun Husband aku yang ke 37 kami raikan di Universal Studio singapore macam aku cakap sebelum ni aku buat perancangan ni sebulan jek kelamkabut nak buat sume benda sebab tahun ni memang takde plan sangat nak gi mana... aku email kat USS dulu kalau anak aku lom 4 tahun on the date kau gi tapo tahun nye dah 4 tahun  kene bayo tak tiket dia cakap takyah free maka lelaju aku rancang tuk husband aku nye besday ke sana jek...

Macam diceritakan tahun lepas besday husband aku kami tak kemana dan tak meraikan nya sebab aku dalam pantang besday husband kau kan 1 february aku bersalin si bazly lak on 26 tu takde aku nak buat apa2 jadi biarlah tahun ni kasik can besday dia holiday ala2 best tuk diabest tuk dia?? tuka ku ngan Izz lah yang best dia jaga si bazly jek kat luar aku yang nemankan si izz naik semua attraction yang izz layak naik ikut kan banyak izz dah leh naik tapi aku ni pinau2 masa naik transformer hahahahahahaha izz relaks jek aku yang berpino..

Ok moh citer ye... Perjalanan kami bermula dari Tune hotel pukul 730 pagi baru gerak bas nye.. sampai USS jalan taklah jammed pun biasa jek... dalam kul 9 sampai lah.... hah pastu posing lah sakan kat globe yang takde reti tido tu berpusing jek koje nye.... berga,bolah kami anak banak sampai puas... orang lain dah takleh nak kaco line kami tu  kami jek bergambo kakakak alah orang man de snagat pepagi buta ni pekerja USS pun baru nak punch card masuk keje wakakakaka takpe biar cepat asalkan selamat kami ni kekekek

 Hah inilah rupenya kalau dah datang awal leh lah posings uke hati kat globe ni ada orang kisah??? takde sapakisah kekekekek cewah papa pegang trofi 'Happy Birthday For the best'

Memula sekali masuk kang beratus adalah orang bagi pengumuman lah apa dia cakap pasal model satu keluarga kat depan tu aku tak paham tetibe jek kakakakakak  kami bermula dari arah jam iaitu mainan kanak2 lah yang ringan2 kan tuk anak aku si izz zaharin panas kan enjin...papa tak de kerja lain duk tengok map carik kat mana die leh smoke ish ish ish.. korang nak tahu sebesar2 alam  USS ni dia leh gi berualang2 tempat merokok yang ada 2 tempat tu jek janji leh merokok aku perasan keje nye asyik merokok jek macam dah takleh merokok dah kat tempat lain wakakaka akus aje cakap kang kalo abang buang asap rokok merata2 abang kene denda SGD1,000 padan muka tu dia jadi skema tu kakaka tapi tak snagka makin aku cakap camtu makin banyak kali dia merokok dia takut tempat lain dia tak tahu takde map kang dia takleh smoke wakakakak 


Kat USS ni korang suke hatrilah nak snap gambo apa2 pun dalam kedai ke apa ke takde sapa nak marah tengoklah aku masuk jek gate tu gi tuju dulu kedai jual barang USS ada lak patung shrek terus jek aku bergambo ngan kepalanya bukan takat bergambo terus bungkus bawak balik kakakakaka suke.. anak aku tak suke pun aku yang suke tapi oklah skang bawak stroller bazly aku letak pale shrek tu wakakakaka comel jek aku rasa stroller tu aku lah yang rasakan wakakaka

lepas jek Madagascar kami terus menuju ke istana nak ngadap sultan hahahah excited ko nak tengok 4d ni... memang oklah semua permainan permulaan memang sesuai tuk Izz Zaharin.. menan madagascar izz main sume cam banyak jek kakaka pastu attraction far far away 4d jek layan sebab aku dah lapo nak makan hahahahahaha patut ada donkey show tak dan nak gi lapoooo wakakakaka sambilaku lepak tu nampaklah shrek ngan princess fiona lalu dia ni gi show tu tak kasik bergamab dulu hah aku dah lapo ko so malas kau nak kejau kakakaka



apa Aku nak cakap USS ni weekdays sangat lengang walau pun menejlang tengahari dah start ramai gak tapi still kategori lengang heheh tak panas pun biasa ek cuacanya rezeki kami mendung dan panas sesikit jek...  bergambo memang puas hati kalau korang nak tahu kat singapore ni china nye pun cakap melayu kekekekeke so takyah berputar lidah nak cakap omputeh aku jek poyo skipping london puihhhhh  wat malu jek tapi janganlah kisah pun sebab vocab kita malaysian lagi best dari singaporean so bangga lah gak skipping kan wakakakakakaka hah nanti sambung lagi ye aku kene baut gambo ni camni sebab aku upload satu2 sume senget pehalntah tak reti aku nak betulkan

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails