Saturday, January 1, 2011

35 weeks pregnancy

Tadi sebelum keluar umah suruh Mohamad zaidi tolong snapkan pic isterinya yang kini berkeberatan 86kg=35 minggu. hahahaha aku memang sookaaaa ambik gambo time peknen ni.. takde istilah blur2 ke camera rosak ke bile ambik gambo aku yang semakin sihat lemak berkrim disukai ramai kala pregnant.. sebab kene bangga wooooo dengan tubuh badan sendiri.. berat aku 35 weeks ni dah lebih berat dari aku lahirkan Izz Zaharin

Masa aku pregnant Izz aku sebelum pregnant berat 55kg.. dan sbelum bersalin 85kg.. tu pun berkat aku diet last2 pregnant aku turun 3kg.. Masa 2nd pregnant ni berat aku 65kg sebelum peknen.. skang 86kg baru 35 weeks. ramai kata perut aku beso time peknen kali ni.. hehe aku suka.. jek dengan harapn biau lah perut beso.. maknanya nanti lopeh peknen baby dah selamat dilahirkan hanya perlu kecikkan perut jeklah kan? hehehehe.

Sebenarnya hujung kehamilan ni aku suka ambik gambo sebab nak wat testimoni.. dengan harapan leh dapat lah berat 58kg ke kan lepas salin kekekeke.. insyallah akan diusahakann.. Dengan bantuan Premium Beautiful semuanya akan jadi.. insyallah..

Lihat tubuh ku langsing kan? 86kg=35 minggu

Dari tepi.. menunjukkan perut ku kian memboyot...

Kepada semua pembaca blog ini.. saya memohon maaf sekiranya anda kurang senang masuk kesini... sekiranya anda terasa... saya harap anda janganlah masuk sini lagi ye.. nanti kita sama-sama berdosa.. saya ni nak bersalin.. jadi saya harap anda faham..saya mohon maaf ye.. jika ada unsur2 riak, takbur bangga diri di sini.







No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails