Saturday, January 22, 2011

Cute nye Tuxedo Baby Gap

Hahahaha.. gatal ushar laman web GAP. Tetibe tengok tuxedo romper ni.. cute kan?? bape hengget lah regenya kat sini ek.. sapo ada nampak kat Butik GAP sini? berapa wang? kalo kat US ado less banyak.. lah.. lainlah aku duk US kan wakakakaka... Walau pun kebanjiran barang-barang online oleh butik2 online kat blog.. tapi sebab dah kena 2 tiga kali design dia meniru jek tapi material hancus.. so nyesallll lahhh... percuma jek aku kene marah mohd zaidi bagi anak dia pakai kain panas merah2... baik aku beli baju Seed ke padini ke miki ke poney ke lagi elok kain nya... tapi ado gak yang elok.. cuma kalau dia tiru sebijik original tu mesti ada spoil kat material..Tapi oklah kan rege dorang 3 4 kali ganda murah kan.. tapi ado gakk yang kurang 10 hengget jek dari original butik ko.... tu stress tu... so korang kenelah hati2 dan kene rajin survey...

Owh.. balik pada tuxedo bawah ni hah.. kakakaka ingat nak pakai kan kat baby tuk cukur jambul lah konon kan?? ceewahh!!! Tapi skang ni udah idak buleh dah nak giii jenjalan dah sebabbb kaki dah lebam kekekek dan penat kalo jalan 5 tapak puna ku dah rasa nak terkucillah sakit pinggang lah... kot sesapa kat sini suka gu Baby Gap tolong usharkan tuk aku ye??? kalo ada info2 lah.. sebab rasanya ni design winter hari tu... uiii ko kata tak nak beli dah wana??? eh ni nak pakai tuk cukur jambullah.. belilah baru kakakak alasannnn... tapi aku suka sangat tengok romper ni sebab kemeja kan selalu tu romper biasa tu material kain cotton tu memang banyak lah memana pun lelagi kat Mothercare..


Ala tiutt tiuttt....


Ni lawo gak ado guitar2 comey nye.. pakai ngan legging kat dalam


makanya sapo ada ter pergi butik GAP tolong usharkan ye.. kalo ada lagi stock macam ni... aku salu gi butik baby GAP OU.. sebab staff bagus mesra pelanggan...




No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails