Friday, January 21, 2011

Dia dah ada teman



Alhamdulillah sempat menghargai diri bulan ni dengan teman baru si wrislet.. nak beli sekali 2.. maklumlah Suri rumah hehehe kene beli satu2.. alhamdulillah ada sikit duit busines.. walau pun orang dah Ber LV takpolah aku baru ber coach kan?? takdolah kempunan bebeno nak bercoach.. lagi pun dulu masa mula2 nak join business aku dah mentarget kan diri diatas beg itu.. alhamdullillah si Kristin milik saya... memang carik handbag ni sebab senang nak bawak travel sebab leh sling sekali... maklum lah skang takde istilah gi opis dah.. gi jumpa customer jek ukur badan dorang ahak ahak...

Alhamdulillah sambil menyimpan masih boleh jugak membeli.. kadang2 risau gak dulu jadi surirumah ni kot takleh nak beli apa2 alhamdulillah ada gak rezeki.. seronoknya dapat hadiah kan diri dengan benda kita teringin sebelum bersalin.. so excitedlah konon pas ni nak slim lah.. baru lah cantikkk nak bergaya kakakaka.. slim ke tak ko ni wana nanti? susah nak jawab ahak ahak...

minggu depan dah nak potong tingkap kat perut ni.. nak bersalin.. semoga semuanya selamat.. semoga baby sihat dan saya juga sihat.. insyallah...

pada kawan-kawan harap ampun maaf diminta...Pada yang berminat nak join business dan membeli barangan dari www.biocantik.com anda boleh beli walau saya di hospital.. ok






No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails