Tuesday, May 3, 2011

Doa Selamat & Pelancaran Buku Cantik & Sanggul


Ahad malam senin abang Zul jemput kami untuk doa selamat dan pelancaran buku Cantik dan sanggulnya bayangkan dalam setahun 2 buku keluar memang sangat laku ko buku dia.. aku dah baca dah bukunye sangat membantu... tu macam goreng pisang panas.. sapo nak beli leh aku belikan dia signkan sekali buku korang tu hehehehe... Sebenarnya mak & pak mertua aku pun datang tapi sebab pak mertua aku tak sihat maka kami jeklah datang ngan makcik edi dan family mak arma couture yang meletop pelaminnya tu aku kawen dulu arma lah yang solek aku kekekekeke kat umah edi jek abang zul.. auwww masa tu tak sangka lak si elly ni glam dalam dunia perkahwinan aku tau dulu aku ambik pelamin ngan ely kekekeke cantik meletup pelaminnya takdo 5k basic takyah sebut domamm apa pun aku baru tau takpolah..

Malam tu ramai yang datang kawan wartawan abang zullah selain tu ada gak si FaFau eh eh Fafau life slim melim jekasaldalam melodi kembang ek? heran tullah... malam tu sibuk tul abang zulaku tengok kehulu kehilir duma dia buat sendiri layan kawan-kawan dia mungkin sebab tu wartawan suke kot sebab dia pandai layan kawan2 dan press..

dah lah aku malas nak celoteh panjang layan jek lah gambo sejemput tu

tengah sms kawan2 berapa MU skor kekeke
Bazly kalo acara malam senang nak bawak bungkus sesiap tidolah diasampai kerumah sampai esok pagi
kenyang sudahh..
Baco doa pulek
Abang zuldan encik bahar pemilik restoran intai-intai
Tuan Haji ni menang Best Dress lelaki aku rasa diamemang patut menang sebab berjaya menggayakan kasut putih tu dengan segak sekali
Ok.. kalau nak tahu Izz takleh dengar nama PAK LONG dia..kompom mengamuk aku pun tak tahu napo padahalPak long dia layan dia baik jek
Makanya malam tu dia mengada-ngada sikit... mujur lah pastu ok..

1 comment:

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails