Tuesday, May 17, 2011

ENTAH TAKDE CERITE

Minggu lepas balik kampung lagi.. biasalah orang kampung dekat apa guna kan haruslah balik kampung ku yang tercinta Kampung Sungai Choh. saya asalk dari kampung keturunan Bengkulu kakakaka Minah indon ke apa aku? hihihihi yelah dah moyang aku orang Bengkulu takkan nak ngaku KL lak?? sah sah penipu...kan? heheheh tapi anak aku spesel sikit Bengkulu + Jawa heheheh oklah tu... Orang jawa kuat bekerja hehehehehe Semoga anak aku kuat kerja cam papanya..

Tak sedau diri dah mak orang nak posing ngan anak2 dara sunti hehehe saje nak tunjuk kat orang badan orang anak 2 yang pakai Premium beautiful ngan badan anak dara tak pakai Premium beautiful... kekekeke
anak-anak buah ku yang dah layak kawen tapi semua duk belajar lagi ni semua pun bijak-bijak sila sorokkan result SPM cik wa kahkahkah malewwwwwwwwwww ngan korang kekekek
Semoga Izz & Bazly akan jadikan 3 sepupu nya sebagai contoh hehehehe bijak2 belaka.

So kisahnya kau balik kampung sebab anakkezen aku ada buat cukur jambulbalik lah tergedik2... hehehehe Izz Zaharin sebenarnya tak sihat tapi aku tengok pagi tu dia ok... rupanya tak oklah muntah dan cirit birit mula menyerang beliau bile tibe waktu tenghari... pastu jangkit pulak demam kat Iedris Bazly.. alhamdulillah Iedris bazly pagi ni dan ok sikit tapi Izz Zaharin masih cirit birit.

Penyudahnya balik umah mak aku aku lak flat nakmuntah dan citit birit.. mana tak nya semua makanan kat umah orang kenduri aku bedal..lauk jek dah 6 jenis aku letak satu pinggan wakakakaka...nasik selambak kan dahhhh pinau2 makan banyak sangat lauk kah kah kah kah Kisahnya sebab camm tak sesempat terlupa ambik gambo pelamin pengantin kecik yang di cukur jambul wakakakaka... syok sendiri jek kami anak beranak kekekeke
budak tak sihat terdampar jek kat sofa umah oranga kenduri
Bazluy sebelum dikenal pasti demam
Masa ni dia dah demam tapi mama tak perasan.
Oi Kenduri lah takkan tak makan? kekekekeke so far aku bedal jek apa depan mata takde lah kata orang tu nak diet sangat kah kah kah..Premium ada membantu kekeke amin
Kekekekeke achot saje nak tunjuk cik wa lagi besau ye tu posing belah tepi cettt
Khusyuk aku memberi ceramah auwwww
TQ aisyah rajin jaga dan jenguk2 anak cik wa hehehehe

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails