Sunday, May 1, 2011

Konsert Wings Opera Hidup

Sangat Puas hati.. kata Husband aku kalo tahu best camni kite ambik ticket paling mahal.. gulp gulp...kalo aku tahu dia cam tu aku ambik ticket 300 pastu belen lagi 100 leh aku shopping wakakak bukan dia tahu pun.aku yang book dia bayo jek.. kakakaka ish tak bekkk menipu suami..kah kah kah...

Konsert ni memang gempak gile.. korang yang beli ticket kalo rege RM400 pun sangat rasa berbaloiiii lah.. sapo beli ticket 58 tu mungkinlah kureng sikit sebab tak layan dedepan.. tapi takpo janji korang leh rasa kekuatan nye... siyes.. aku pengalaman dah beli ticket murah RM35 masa tu zaman firaun teater lantai T pinkie itulah pertama dan terakhir aku nak beli ticket murah2. bukan nak berlagak.. tapi memang tak berbaloii sebab tak nampak apo.. nampak dinding jek kekekeke tapi sapa rasa puas hati camtu takpolah.. aura konsert tu memang menyelinap di segenap dewan filharmonik tu... agaknye kalo ada semut pun dorang sume kuar sarang naklayan Wings..

Semualagu dia nyanyii aku hapal lah.. kecuali keris taming sari.. kakakak..kalo takat Opera hidup, Hukum Karma,Jaket biru,Sejati,Ambang Wati, hapo lagiii hah sume aku layan lah kekekeke.. sebab dulu arwah abang2 aku sume layan rock... tuh sebab aku leh head banging sesorang.. husband aku beretika dia giyang kaki jek..aku lak over dah lah pakai tudung wakakak.. kat dalam tu aku ushar2 gakkepala orang pakai tudung.. ado tak banging.. takdo..ok.. aku pun slow2 kan balik kepala wakakakakaka.. malewwwwwwwwwwwwwwww.... umur dah lanjut pale dah tutup.. takkan nak overacting kakakaka

Ya allah!!!!!!!!!!!!!!!!! rugi betul sapo tak gii... aku takleh nakkata apa.. tak taulah sebab aku minat ke aku kata memang best gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..................... cume kelako sikitlahhh sebab wings sume dah transform jai xxl kan... so dorang pun taklah serancak dulu selain kod etika istana budayakan..... anyway... black tu slim pun ado sobab hihihi.... tapi sham ado tauuu... eh bukan sham kamikazeee... sham wings leee... gilee hensem..... senyum jek gorengg.... kalo joe main giter cam lepas pekene vitamen G kan sham tak... nampahlah beza.... kikikikiki macam ye joe saya bukan tuduh... sham senyummmmmmmmmmmm jekkkkk... dah lah hensem.. comel cam budak 20-an hihihihi....dah layan jeklah gambo yeeeee...........

Sangat teruja dan rasa nak gi lagi... harap2 Search pulak pasni.. sebelum ni Amy jek nak Search plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Pe pun i love Wings...
Timer Kasih ye Mohamad Zaidi.. suke sangattt... len kali ade konsert lagi belanja le lagi... mujurlah laki aku pun peminat Rock dedulu... kalo tak takyah lahh aku jeklah gi agaknya
With My hand made Japan Satin Silk Shawl inspired by hana Tajima & Yuna.. Boring tengok penjual online jual satin biasa letak rege 25-50 hengget.. tak baloii... baik aku buat sendiri pilih kain kualiti tinggi..korang nak beli ke? moh i jual kan murah jek.. sume rege kenkawan auww kah kah kah
Lagu yang paling saya nantikan adalah Lagu Jacket Biru & Opera Hidup.. tingat Arwah abang aku dulu sambilpasang radio kaset kekuat dia bersiap nak kuar ngan jacket jeans biru dia sambil betulkan rambut kembang panjang dorang wakakakak terkenang..
kalo dah gi sini mestilah kene bergambo kan?? trade mark le tu
Saya & HusbandTerima kasih ye. Saya sungguh Gembiree!! dengan konsert ini auwww
Sit kitorang bebetul kat tepi MC (Isma Halil Hamzah)
Kebanyakan yang datang memang umur early 30's to 50's
Awie u ushar i ke auwww..maklumlah mestid ia kata buruk pompuan ni tadi masa konsert terangguk2
Takyah lah rerenung i macam tu malu tau.. pewasan ko wana.. wakakakakak

4 comments:

  1. Best kan wana....really enjoy sgt...

    ReplyDelete
  2. Zura: best gileee.. awak gi hari apa? napo tak bagi tauuuleh meet up..

    ReplyDelete
  3. lawa akak pakai tudung hana tue...cm mane nak pakai...kalu jual..nak gak beli..

    ReplyDelete
  4. mama aisar: senang gilepakai nye...akak tulis pun awak leh tahu macam mana...

    awak bahagikan shawl awak tu kepada 2bahagian sebelah pendek sebelah panjang.. yang pendek tu mesti pendek tau pastu awak pakai tarik shawl tu belakang dan pinkan... ok lepa stu yang panjang awaklonggarkan bawak naik atas kepala jangan ketat loose jek .... nantilah akak tunjuk video nye... akak tunjuk 2 tiga kaler dulu nanti kalau nak beli bagi tahu jek... kalau awakpakai cara bias apun tetapnampak cantik sebab akak pakai kain kualiti so berat kain ni.. terletak jekkkkkk

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails