Saturday, June 11, 2011

Day 3 hotel done!!! yippie

Lega segala bala dah setel... boleh lah tinggal gi bercuti jek..kalau tak terbengkalai aktiviti aku bookmende ni semua... cume tiket bazly jek nanti airasia kata leh walk in jekkk beli nantilah aku gi beli...Hotel hari ke 3 kat kota Kinabalu tu nanti aku book kat Imperial Boutec hotel sangat dekat ngan Pasar kraftangan dan pasar filipino. Senang takyah pepenat pusing jalan.. sebab sebelum ni aku duk dengar pasar cititel ekspress jek tu aku hari pertama book kat sana..

aku suke Imperial Boutec ni sebab satu benda ni korang nak tahu apa? ni hahh...

Kekekek corridor kat dalam hotel tu lah ni lawo kan??? leh tak sebab ni aku bookhotel ni?wakakakaka selaind ari tempatnye yang dekat ngan pasar tu..

Bilik kat hotelni kalau takde promosi dalam RM170 kot yang paling murah lah tu? tapi aku tadi ada dapat promosi so dapat lah RM155/night yang penting ada breakfast takyah pk nak makan kat ne
best kalau dapat seaview tapi rege tak terview kakakakak.

Ok next buat entry pasal aturcara majlis lak owh gituuu.. ada lak aturcara majlis.. ha ah aku memang ada senang takyah terpk pk nak gi mana lagi...

Sebenarnya banyak hotel2 budget area Kota Kinabalu ni cuma sebab memahami perangai husband aku nak kan hotel yang selesa so kene lah carik yang selesa.. ikut aku mana dan jek lah takyah lelawo pun tak pe tapi sebab ada infant ni aku ambik berat pasal tempat berdekatan dnegan hotel yang memudahkan kami...

owh lupe letak kata2 amaran... Dorang ni kalau hotel dorang tak macam dalam gambar ni nescaya kene banned sesedap ngan aku nantii.. kekekeke




No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails