Sunday, July 24, 2011

My Beautiful Birthday @Sabah

Alhamdulillah hari ni genap 31 tahun usia aku.. sekarang aku berada di kaki gunung kinabalu menyambut ulangtahun bersama keluarga yang dicintai. bersyukur diusia ini aku dikurniakan 2 orang hero yang sangat baik hati insyallah dan seorang anak yang solleh dan menyayangi keluarga mereka. Terima kasih pada suami ku mohamad Zaidi yang sangat mengambilberat dah bertanggungjawab.Kalau nak ikutkan inilah trip pertama aku tahun ni.. Bazly pun lusa insyaallah 6 bulan amin ya rabbal alamin. syukur.merenung balik kehidupan aku tak sangka aku sekarang dah jadi mama pada 2 orang anak yang gagah perkasa... amin. Menarik tentang trip birthday aku kali ni akak2 aku pun follow gak tu yang enjoy... seronok sangat.. walau pun last year sambut di Bali tapi sebenarnya bila renung baliknegara kita lagi cantik lagi nyaman dan segala bala lah.. sukeeeeee Sabah ni seronok lelagi kat kaki gunung kinabalu ni ish ish best abis

Oklah ni jek citer dulu.. apa pun trip aku berjaya dengan seronoknnya dengan perancangan aku sebelum ni..amin ya rabbal alamin.. tips nakmelancong ke negara sendiri... drive lah sendiri bestttt.... tak payah pakai pemandu pelancong bagai tak best

Keluarga kesayangan ku
Alhamdulillah masih diberi nafas dan tenaga untuk menempuh kehidupan ni amin ya rabbala lamin
Walau gemuk tapi gaya mesti harus
Izz yang semakin pandai bergambar
Aisyah last minutes nak followTetapp... gagah
Izz Zaharin kesayangan mama yang terindah
Iedris Bazly kecintaan mama
Cantiknya ciptaan Allah..Terima kasih hakak dan anak buah ku yang nak ikut dan babysit anak ku sementara aku bersapa auww


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails