Tuesday, July 26, 2011

Trip Sabah (Kota Kinabalu) Hotel

Tips hotel.. toksah lah duk stay satu hotel nanti menyesal lak melainkan hotel ni Le meridien KK kakakakaka...takpelah walau pun ada masalah dan menyesal ngan satu hotelni takpelah ni pengalaman leh share ngan korang. Nak gi sini silalah sewa hotel kat area warisan square ye kawan2 sebearng jalan je nak ke pasar filipino dan sebagai nye..

CITITEL EKSPRESS KOTA KINABALU

takpe aku menyesal book hotel kat Cititel sabah ni sebab dia kecik gile dan jauh gile nak jalan ke waterfront.. 2 3 4 kali kene lintas jalan ngan nak sorong kereta anak lagi ish ish ish... leh terberak jauh nye... kekeke tuhlah tak nak dengarcakjap biskut julie.. kekeke.. tq biskut julie bagi tahu hari tu tapi takpelah dah terrrr book.. akak ni degil tak nak dengar cakap orang kekekekeke... Rate dalam RM135/night tak berbaloi2

Ya ampun betullah kata si jue kecik gile biliknye,, untuk kebaikan dan kebersihan silalah sembahyang jamak kat ateh katil sebab ruang yang kosong bebetul kat depan toilet jek.. takut tak sah lak semayang korang..tapi pe pun takyah lah book sini kalau korang bajek pun kat warisan square tu ada satu hotel nama le hotel ce korang google hah tu murah je dekat jek nak ke pasar filipino.... aku memulanak sewa hotel ni gak hari pertama.. tapi tengok dalam gambar cam kecik jek biliknya.. hambek ko sekali duk kat cititel hotel kekekekeke sabar urut dada masing2.

Nak check in di cititel ekspress hotelnampak tu kaki mohamad zaidi? tapak kaki mohd zaidi dua tapak jek dah kat dinding tibi... laki aku tu kurus dan kecik jek.. berat 63kg jek keciklah tuk lelaki kan kekurusan dia.. mulut dia bisinggg ngan bilik comelni.. dia memangs ensetipbab bilik hotelni sebab sekali sekala family vacation kenelah yang selesa katanya

hah bebetulkat tempat letak stroller ni jeklah korang leh sembahyang.. kalau korang yakin takk de masalah depan toilet leh lah buat jamak depan toilet ni

hehehe anak dah 2 dah ingat leh lah nak ambik satu mattress tak dapaek nangislah share katil ye
heheheheh sabau ye anak2.. esok kita check out dah

MOUNT KINABALU HERITAGE RESORT SPA


Seterus hari keuda kami stay kat kaki gunung Kinabalu..hehehe kami duduk kat Mount Kinabalu Heritage spa memang best gile lah bilik besar gile tapi still ada kekurangan iaiatu masalah air yang kecik dan juga masalah api kekejap ilang kekekeke rates RM240/night ngan sarapan dan dinner sekali sangat berbaloi kalau korang nak honeymoon leh peluk husband sampai siang k.. hahahahaha

yang betsnya sini aku berurut laki bini hehehe birthday treat tuk aku lah tu Mohamad zaidi belanja... hehehehe untungnya akak2 aku ada jaga anak aku kat bilik so leh lah laki bini gi berurut... lagi satu suasana nya cantik dan ada kawasan nak menenok latar belakang gunung

Front Desk
Adalah cam dalam gambar aku survey hari tu
Bilikmemang luas.. attached room ngan bilik hakak aku
Lepas dinner lepak kat bawah jap


IMPERIAL BOUTEC HOTEL


hari last kami stay kat Imperial Boutec Hotel bestt jeklah sebab dekat ngan pasar hehehe leh tinggal anak sementara aku ke pasar dua tiga kali pun takpe gi pasar ni sebab dekat kan..banyak lagi hotel kat sini..Le hotel, imperial international hotem dan myne hotel dia ujung belah sana.. jauh sikit jeklah better lah than korang duduk jauh2...

breakfast laj kat rooftop ok..kira best gaklah hotelni selesa lah kan.. takpelah itujeklaha ku nak citer pasal hotel.. sebab apa aku buat tu cam survey tukkorang gaklah... kita share info sesama mana elok mana tak elok... harap2 leh bantu korang dan aku pada masa akan datang

Terletak kat warisan square dekat jek ngan pasar filipino rate semalam RM165/night ada breakfast lah sama cam hotel lain lah cititel jek korang nak breakfast kena bayar lain.
Ni kat lorong dalam hotel ni ada lanskap
Bilik besar kami siapambilmattress tambah lah kan sebab anak dah dua kan kekek
Kepenatan anak beranak
Akak2 aku yang banyak menyerikan suasana vacation birthday aku kali ni sangat best dan tak henti kami ketawa2
Kak Ju aku dah jadi penglipurlara kami sepanjang kat Sabah hehehehe

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails