Friday, August 26, 2011

Finally Chiffon Scarf Snood & Satin Wrap Band Snood by MAYSAA keluar jua

Malam tadi dapat msggdari my business partner Siti Nazira "wana scarve maysaa dah keluar..jom order" aku pun laju2 ke MAYSAA.COM ha ah sambil senyum lebar.. baru jek nak click log in sekali internal server problem..mesti semua orang serantau duk online tengok nak beli kan.. aku pun tak putus asa.. selama 2 jam menanti bukak tutup bukak tutup cam nak beli ticket murah airasia tu..korang tahulah kat Malaysia ni jek semua duk tunggu scarve dari Maysaa nak pakai raya you...

Akhirnya tepat pukul 10 malam yess aku berjaya log in.. tamak !! tamak rasa nak semua wakakakaakka.. macam esok habis lak ek?bukan apa leh melaram pakai raya kan? tadi si Nazira pesan nak color navy blue... dia dah ada kaler itam.. aku lak satu pun takde dah lama tunggu tak retock2 si Hana Tajima ni hehehe akhirnya aku beli lah 3 ...Satu Nazira 2 aku punye.. tamak haloba huhuhuhuh sehelai RM95 kalau penghantaran 1-3 hari dalam RM15 jekk.. oklah tu... tapi sapa beli lebih RM175 free jek delivery


Sahur tadi lelaju cek kalau dah buat shipment sebab kata kawan aku order hari ni sesilap esok dah sampai event pun dari UK.
MAYSAA.com

Hi NURSALWANA TAMIN,
Just to let you know…your order is now on its way to you. It’s left us and will be with you soon, and if you want to follow it’s journey you can find your tracking number at your maysaa.com account and enter it here.

While you wait, why not click here to check out what’s new in store.

PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL. YOU CAN CONTACT US AT enquiries@maysaa.com THANK YOU!

Perghhh!!! pantas nye order kul 4.30pm waktu london dia post 7pm waktu london on same day.. tak esok lusa dapat lah tu... kalau ada kaler silver ngan merah nanti leh beli lagi huhuhuhuh..biru tu sangat santek kot pakai ngan jeans aku yang banyak indigo kaler auwww..ii liokeee!!!

Putih ni lawa gak kan?? tapi takpolah ai dah membasirbeli tudung hari tu hahaha beli dua jeklah dulu lagi pun tak bape minat putih hehehe

Ingat nak beli ni jugak tadi.. tapi takut husband aku terkezut kang debit card nye hilang banyak amount wakakakaka...

kalau sapa kawen lao kot pakai kaler putih kan?


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails