Sunday, August 28, 2011

Maysaa sampai sudah


Jumaat lepas citer pasal aku order scarve Maysaa kan? Semalam dah pun sampai.. terkejut gak dorang berpangkalan di London sekejap je dah sampai.. rerupenye ada dia punye pengelola kota ku rasa kat Malaysia sebab alamat nye kat Bukit Damansara. Patut lah copek sampai... aku order 3 (1 hitam 2 kaler baru navy) satu tu Nazira punye rakan kongsi aku... kah kah kah.. kalau korang tanya rege tu..apa kata korang rujuk kat entry yang lepas aku dah bagi tahu regenya...

hah leh lahmakai tudung ni masa raya kan? alah tapi aku tudung camni bagi aku pakai kasual lah lawo pakai kurung tak sesuaii kot heheh tapi pakai dress lawo gak pe... suke sangat tudung ni sangat mudah dipakai dan selesa....

Tu alamatnya kat Bukit Damansara

Berkotak2 bagai si Maysaa ni baguslah tu..

Selamat sampai sudah

Aku pun ngentest lah pakai..heheh selesa sebab kainnya sejuk dan bmudah dipakai tetibe muka kau kecik dari kebiasaan wahahaha.. muka sememeh ye aku baru balik pasarterus ambik gambo ni

Ini kaler baru ada lagi 2 kaler baru putih dan cream



1 comment:

  1. Babe, do you help other purchasing this maysaa scarf, if yes, pls let me know. I wanna purchase it too. Email me at eka1512@yahoo.com Thank you! :)

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails