Friday, November 18, 2011

L-Box Plaster silling



Mood.. saje je takde keje.. hehehe.. suke tengok silling ke syilling?kekeke silling L box ni cam moden kan? memang moden pun bukan cam cam dah...kalau benda ni mahal ke ek? sapa ada pengalaman? bukan tuk aku tuk orang.. kawan aku.. dengau kata mahey bebeno dari plaster silling biasa ek? kalau aku aku suka kalao living room pakai nikan kan kan kan.. sap atak suke jangan angkat tangan

Ada rezeki lebih nanti insyaallah nak buat lah.. kalau lebih dan lebih lagi leh pasang satu rumah ewah...tapi survey-survey bukanlah nak kata survey .. tapi lebih afdal kata tadi tetengok rumah orang lah kat blog sume tu.. lawo umah dorang letak silling ni ek.. eh umah orang lak umah korang sekali lah tu campur... yelah korang yang dah de umah sendiri tu kan ada pengalamn bab survey2 ni...

kalau suruh mohamad zaidi ni semua dia ok jek.. heheh sebab dia nye biz skang boleh lahbuat bebenda ni.. so wiring tu dia takde hal installation cume barang lah kot tu pun kata jek dia takde hal aku tahu dah bukan dia yang buat pun pekerja yang buat..

Ni L box sahaja orang kata kalo L box tu je murah lah

cam dia ni sebelah jek ada lighting kat dalam tu

cam orang ni buat L box takde lighting kat dalam tu murah kot camni

Orang kata yang jadi mahal tu sebab nak buat wiring kat dalam l box tu betul ke tak?

Aku survey kata sekaki RM15?? makkk aii membunuh kalo plaster biasa tu RM2.80 jek.. leh pitamkan kan kan? tu niat dihati nak pasang kat licing room jek kalau adarumah sendiri lah..takkan duk menyewa nak pasang kat umah dorang ni kakakakaka... akak aku kata rumah ni penting pindah2 jek kene naiklangsir dulu... uhuhuhuhu langsir tu kalo satu rumah baru sure makan riban ek??ke tak? depend on rumah lah kot kan?

Ini aku cilok kat blog orang punya gambar siapa punye blog pinjam ek sebab aku lupe nama blognye

yang ni pun lawokan tetengah ada kayu bape lak regenya.. sapa ada pengalaman meh dropkan link kat sini aku nak tengok.. agak2 berapa regenye sekaki ek? kawan aku tanya...aku tak tahu sebab tak de rumah lagi hehehehe

Jadi kisah nya siapa penah reno umah ke.. masuk umah baru ke.. ce citer pasal silling ni.. pengalaman korang lah.. aku takde pengalaman langsung


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails