Wednesday, November 9, 2011

Mothercare sales & Izz nak ke sekolah lah insyaallah


Start minggu lopeh Mothercare gilepunye sales telah berlaku kekekek sebab apa gile punya sales?? sebab aku pun memborong macam org gile wakakakak.. sebenarnya last aku beli baju anak2 aku ni masa nak raya hari tu.. tu pun sume import from US..anak sedara belikan kat sana.. bawak dalam kontena kauuu sebab dia nak balik cuti tumpang kontena senior dia.. kisahnya aku dah lama tak menggile kat mothercare ni sebab tahu dah peel dorang ni.. time sales kang suar aku beli selai RM80 jadi 50% tak geram??? kekekeke sebab tu tunggu sales lagi baik melainkan nafsu takleh dikawal tak sales pun beli hahahahaha... minggu lepas kalau vip member ada addtional kat total bill yang sales tu..apalagi aku memborong di 3 Mothercare yang berlainan subang parade, OU dan Alamanda.. 3 MC ni aku sajes gi lah MC alamanda ya allah banyak gile saiz anak aku kekekeke.. orang putrajaya tak berapa minat kot agaknya lah banyak bebeno saiz yang 50% ce pegi Subang parade sekelipmata lenyap..kalo OU toksah pegi entah apa2 sales nye ntah cam takde barang...

maka menggila lah beli aku post tripaku beli kat Subanag parade jeklah sebab tripke OU 2 lai jek tripke alamanda tadi banyak gak cume malu nak ketik banyak2.. cam hape lak kang... cume gembire dapat beli bag sekolah Izz Ben 10 kat Motehcere OU tu harga asal RM85 lepas less 70% jadi 25 hengget woooo... parkson pun takleh bagii woo kalo rm25 kekeke.. pastu belilah semua keperluan izz nak school tema nye Ben 10 kekekeke biau kan semua ben10 hijauu jek semua..

baju untuk anak-anak sangat berbaloi beli masa year end sales ni.... Bag sekolah ni besau gaklah.. murah gilelepas less kat MC.. yang barang lain tu beli kat parksons ada less 20%.. jangan hilang sudah.. keke pensil dan alat tulis ilang aku paham kalo botol air ngan pelcilbox ilang aku ngamukkkot nanti wakakakaka.. apa pun aku jimat banyak kat barang skool izz ni sebab bag sekolah punya pasal murah gilersss...

Masa pre opening genius Aulad kat subang bestari.. heheh dia fitting baju tapi malu2 bile teacher usik dia... tanya semua pasal sekolah diacamne.. kata teacher tu insyallah hujung tahun anak leh baca 4 Qul.. ya allah seronok dengar harap2 jadi kenyataan...

Mama dah kata kat papa.. mama sendiri yang nak bayarkan persekolahan Izz.. sebab melalui itu mama akan kuat semanagat untuk buat biz ni... papa bayau registration jek pa huhuhuhuh...kembang kuncup idung husband aku.... hehehe tak..memang tu niat mama.. mama wat biz ni pun sebab anak2 mama..mama seronok sebab ada kebebasan masa & wang insyallah.. mama seronok jadi surirumah dalam masa yang sama dapat buat duit untuk anak2 dan diri serta keluarga... sukerrs... alhamdulillah... tammojadi surirumah duk umah tunggu anak balik skool masak tengok tv makan tidoo .. tammo camtuu.. mama suke biz skang kuar seminggu 3 kali 3jam sekali jumpa... sukers..pastu hari lain spend time ngan family... mama tak salah pilih perniagaan ni..mama sukersss... susah nak gambarkan.. tapi sukers tu jek nak cakap....alhamdulillah...















No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails