Monday, October 31, 2011

Wish list November terlaksana- Iphone4


Alhamdulillah antara wishlist november yang terlaksana adalah iphone4... niat dihati nak ambik iphone4s sekali lebam mata tengok rege.. RM3k jerrrrrrrrrrrrrr.... baik aku beli si speedy aku tu kat pavilion.. kekekekeke maka iphone4 pun alhamdulillah.. hah kalau nak tahu stok iphone4 ni unlock udah susah nak dapat.. kalau nak gak kat celcom maxis ke digi aku tak sure ada ke tak... aku maleh nak beli kat dorang tu kontrak bagai... tapi rege memang murahlah kan.. maxis tak silap aku tawar rege phone dalam RM990 jek pastu ada upfront payment lah gedebak gedebuk RM1500 gaklah tapi leh pakai ccard lah... kekekekeke aku ni dah takde ccard maklumlah dah tak koje siannn... kekekeke kalau tak silap aku kat maxis tu dialock phone korang.. kirenya toksah mimpilah nak beralih arah ke jenama lain kan? contoh nak ubah simcard laki ko masuk sana takleh.. kot laki celcom bini maxis sebab dia dah lock.. better beli unlock.. harga dalam RM2,300 tapi sebab iphone4s dah keluar aku dapat dalam RM1,900 je suke hati aku... jumaat ni dorang call ambik... hari tu jumaat lepas aku dah order kan...

hah iphone4 ni aku pasan kalau korang sarungkan dia baju baju murah rege RM10 kat kedai tu memang dia nampak murah jek cam tak berege... tapi kalau korang sarung macam sarungan kat bawah ni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

santekkk takkk??? ini Swarovski Crystals iPhone 4 Cover aku dah order kat amazon.com dalam USD 25 termasuk shipping ke malaysia duit kita dalam RM75.. aku dah survey kat sini kalao pakai swarovski nye batu dalam RM250.. adi aku ushartadi kat amazon dapat rege ni.. tu seronok shipping dalam 10 hari ..kita tunggu nanti sampai ke tak ke aku ni?? kekekeke


Selain dari tu aku ngan nazira aku nye rakan kongsi yang paling berjaya dalam masa 5 bulan DSM dengan pendapatan 5 angka pun nak buat cam kat atas ni... Aku bangga sebab berjaya mengubah nazira menjadi usahawan yang berjaya... ni tengah carik lagi siapa yang nak aku polish jadi usahawan berjaya dengan pandapatan RM7k keatas sebulan...

Cepat!! cepatt confirm berjaya kalau ai yang polish sepenuh hati tauu.. hehehehe call wana:019-2557477

rasanya dah leh wish untuk dapat kan speedy ngan MBMJ bulan depan??? leh ke?? hehehe kita tunggu jeklah ye kawan2.. ujung tahun banyak jugak komitmen kan?? anak nak sekolahlah nak jalan2 lah.. jomkita buat sekarang confirm bulan depan ipad2 dan iphone4 dalam tangan selamba jekkk beli cash ok.. jangan hutang hutang tauuu hihihihi







No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails