Friday, October 14, 2011

Must Have For Novermber 2011 (11-11-11-11)


Sebenarnya nak sangat beli handbag ni lama dulu.. walau pun tak setanding dengan barisan designer handbag yang lain cume aku suke handbag ni sebab dia full leather. tapi still dalam barisan designer handbag kan ni? sesuai lah ngan aku yang dalam melangkah ke gerbang kejayaan dalam bisnes Hai O marketing ni insyallah.. doakan ye.. amin.

Dahulu bukan tak mampu nak beli .. tapi takkan aku nak beli sebijik handbag ni dan aku terpaksa abaikan nafsu makan nak sedap aku ni dan menahan nafsu suke beli baju baru aku ni.. walau pun bukan baju designer tapi still baju baru kan? hehehe aku tu tiap bulan wajib beli baju2 ni sebab takleh buat apa sangat suke beli baju hahahahaha

Dah cek harga dia kalau kat KLCC harga nya RM2,500 macam tu kalau dekat online from US biasanya tu dalam RM1,350 macam tu.. seribu jugak beza harga nya kan? tapi tengok macam mana.. sebab rakan2 kongsi saya kata nak ajak gi sambar kat KLCC hehehe.. tapi apa pun dalam hati kecik ni nak beli from online authentic tu jugak.. hah??pasar malam?? heheh jangan tipu ye aku lum jumpa lagi fake MBMJ ni susah nak jumpa.. ke aku jek tak penah jumpa??? huhuhuhu

Insyaallah.. next kita cube wishlist aset2 dan kehendak semasa macam kereta ke kan? huhuhuhu sebenarnya dalam pale otak aku ni kalau dulu nak grand livina jek skang dah bersarang2 macam2 jenis kereta aku nak ni ishh.. tamak haloba nye kau wahai wana... takpe.. sebab aku percaya kalau kita buat kita dapat.. sebab ilmu memang pemimpin bagi khas untuk semua usahawan.. kita tak boleh bergerak sendiri sebab kalau ada 100 orang usahawan yang berniaga tanpa tunjuk ajar insyallah 100 peratus gagal... menjadi usahawan hai O kene buat kerja bersama dan belajar dari pemimpin jika tidak anda pasti GAGAL. sebab itu kite kene sentiasa bersama kumpulan...

JIKA ANDA TIDAK BERMULA ANDA TIDAK PASTI TIDAK MEMPEROLEHI APA-APA .. BAK KATA PEMIMPIN KECIL MOLEK SAYA

"kalau kak wana tak buat kak wana orang lain pasti buat jugak.. dan bile semua orang dah buat termasuk kawan2 sekeliling silap2 adik beradik kak wana dah buat dengan orang lain maka susah sikitlah kak wana nak bermula.."

Fitrah manusia

'Bila nak kan sesuatu sejuta usaha pun dia tidak sedardia telah lakukan.. tapi Bila dia sebenarnya tak nak.. cukup dengan satu alasan dia sudah boleh gagal'



No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails