Thursday, October 27, 2011

IEDRIS BAZLY 1ST PARTY PREPARATION


Macam izz zaharin 1st Party Iedris bazly 1st Party pun mama excited jugak hehehee.. dulu masa Birthday kat KFC mama rasa sangat berbaloi2.. ramai jugak yang datang... yang penting mama malas nak bajek sangat sebenarnya jemput sikit sangat ikut pakej tu hehehehehe... apapun memang tak dapat jemput semua pun... tu pun ada half tak datang masa tu.. still ramai jugak orang rasa sangat best.. paling best adik beradik aku ngan anak2 buah aku semua ada.. tu yang enjoy tu.. dorang lah yang memeriahkan game...pastu party theme pack sikit punye banyak dapat sampai siap aku bawak balik kasik jiran2 tetangga hahahahaha... Kos kat KFC mahal sikit ek dari Mc Donald tapi berbaloi2... aku dulu tambah order semua lahs ebab jemputan ramai.. aku jemput lebih kurang 70 orang.. tapi datang dalam 40 orang termasuk kanak2 pun dah happy sangat.. makanan banyak lah lebih... pastu aku buat party theme colot biar nampak meriah dalam gambar.. dan keputusannya memang cantik gile dalam gambar bile semua pakai merah jekkk aku sukak.....


Dulu masa Izz ambik pakej C lepas tu aku tambah lagi.. makanan kat kaunter jadi spend dalam RM600 lah... tapi seronok lah bagi aku.. sebab ada games, ada chicky ada lagu yang sangat gempak masa potong kek... ada sanak saudara... makanan lak terlebih2.. kekekekeke sukee... Biasanya memang kalau birthday anak ni kene spend around RM1k kalau nak meriah dan ajak ramai orang.. tapi kalau nak biasa2 pun boleh.ikut kemampuan kita... yang penting kite nak party tu meriah... tapi kalo kat kfc ngan mc donald ni korang bajek RM150 pun bole.. tapi dapat jemput kawan baik jeklah.. 4 5 orang... kalau nak meriah kenelah spend lebih sikit...



Dorang kasik kami party packni dekat 50 jugak kekekeke.. tu anak buah aku yang beso panjang tu pun aku kasik kekeke

Iedris bazly ni ingat nak buat kat MCDONALD memang murah tapi macam party pack kene beli sendiri kat dorang.. takde free pulak.. tedetutt tulll aku nak buat kat MC donald tu bukan apa sebab aku nak buat kat Rawang dekat ngan kampung aku sungai choh... kekekekek kawan2 lak sure2 lah biz partner udah ramai nak dijemput jugakk... ish ish ish ish... kali ni akak aku nak tumpang sekali anak nye.. sebab cuti sekolah... kekekeke tumpang kalu boleh.. moh tumpang bayau sekali ye wakakakakaka... ingat nak ambik 2 pakej B pastu tambah le apa patut.. yang cume tak patutnye kat MCdonald ni tu lah dia... makanannya cam tak berapa est.. takkan nak beli ayam jek?ayam dia 2 ketul dan 10 hengget... bukan cam KFC leh beli barrel... aku ni adik badik ramai anak2 buah toksah cakap... leh buat pertandingan bola dah... kawan2 makin ramai... sebab tambah ngan biz partner... huhuhuhu kat rawang MCdonald jek cangguh sikit tuk party KFC cam tak best... jap lagi aku ni nak tambah buat bunting nak buat goodies sendiri bagai kekekekekekeke maklumlah mengada

ish ish ish...





2 comments:

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails