Saturday, October 15, 2011

My lovely Mr.IP2



Ipad2 32gb wifi +3g

Heheheh akhirnya terupload jugak gambar si Ipad2 ni ek?? hah sebab sibuk ye kawan2 untuk 11-11-11-11 ni ish ish ish... sebab banyak wish list hebat2 tuk 11-11-11-11 ni.. Alhamdulillah sebenarnya sangat tak snagka walau pun dah jadi surirumah mampu beli jugak gadget ni cash and carry no hutang2 ye n credit card ye no no no i don't likeee.. hahahaha... Mungkin korang pun dah ada ipad2 gak kan? hadiah dari suami dari isteri dan sbegaia nya.. tapi bagi aku ipad2 ni istimewa sebab ia melambangkan sesuatu pada diri dan pendapatan aku dalam dunia perniagaan ni... alhamdulillah aku tak tunggu lama untuk berada dalam perniagaan ni.. sebab dah nampak masa depannya...

ish ish ce bayangkan beli LV pulak posing auww bestnya.. ishh sumpah tak penah aku masuk butik LV lalu jek .. tu pun tak sudi aku nak jeling sebab tak pernah nak idam benda tu.. tapi akan aku usahakan untuk memilikinya... eh lom lagi.. kakakaka kang mintakdowload gambo LV lak dah.. pitamm doooo... kah kah kah kah... sabar ye kawan2...

Izz ni kelakarlah cam tahu2 jek mende alah ni kene slide2 jek.. tejut aku tengok reaksi dia masa mula2 bukak benda ni

Sambil nak jumpa rakan kongsi kita ushar2 baju baru ipad2

Selepas penat posing dgn rete kat kedai akhirnya kini posing ngan rete sendiri ye..

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails