Thursday, October 6, 2011

WISHLIST OCTOBER 2011

Semua Wishlist bulan ni berkaitan dnegan kerja ku sebagai seorang peniagawati ewah ada ke pekerjaan nama camtu? kekek maklumlah nak jadi peragawati tak de kelayakan tapi kalau peniagawati pun bolehlahkan??

yang paling utama sekali buat peniagawati yang opisnye mostly kat shopping mall ni adalah sandal yang selesa.. dah beranak pinak ni berwedges jeklah tak reti pun pakai heels dah rasa nak terekehl jek urat kaki.. dulu aku memang tak bape minat cap ni sebab takde yang berkenan kat mata aku.. since ternampak wedges yang ni aku teruslah minat.. kakakakakak skang aku paham nape choo sambar satu sandal clarks ni sampai 2 tapi kaler lain sebab sangat comfy tahap gaban... hehehe ada lagi satu deisgn tu ada tali kat belakang tu pun aku tengah aim tapi beli yang ni dulu sebab senang takde tali senang aku nak bukak..aku malas tul tunduk nak pasang tali

Clarks Harwich Ferry
Hajat hati memang aku nak akakaka 2 pasang kakak aku suke kaler jeans ngan pink tu hitam tu cam command sangat ek? ewahh.. sebelum ni memang susah nak kasik mata aku kenan ngan clarks ni dah lah rege bapakk mahal aku nye sandal seumur hidup aku paling mahal pun RM200 tak pernah lebih hahahahaha!! korang memang tak anggap mahal kot... ahak ahak tak kose tapi mandang kan aku hehari menapak dalam mall jumpa customer so aku perlukan kasut yang selesa bukan setakat kasut tergedik2 jek tapi tak selesa.

Tuxedo boucle jacket by GAP
Dah ushar jugak kat Dorohty Perkins cume bezanya kain tu..kat DP tu kain nye nipis memanglah sesuai untuk cuaca kita tapi aku suke yang tebal ni sebab terletak jekkat badan.. tapi yang kat DP tu tetap dalam impian next tu nak pk lagi ni.. hehehe bonus minggu depan leh lah beli mana yang berkenan sesilap tak ikut wish list pun hahahahahah

Tie-lapel blazer from GAP
Suka buat biz ni sebab kita keluar pun kadang2 mengalahakan pengarah syarikat sebab kita pengarah kepada biz kite sendiri... yang best nye bila orang datang jumpa tanya dan puji ' Wah!! biar betul awak buat MLM ? tapi gaya awak sangat berprestij kak". selain gaya dan personaliti sebenarnya bak kata sahabat tu.. yelah nak membeli nye tu kene berduit kak? kalau kita dulu keje eksekutif man anak beli blazer ke jacket ke banyak2 sebab duk dalam opis jek... heheheheh lagi pun kos pembelian nya tu..insyallah buat biz ni takde masalah nakbeli bebenda ni.. ops saya lom CDM ye jangan beza kan pembelian saya dnegan CDM pulak.. heheheh insyallah menjadi CDM memang impian saya
Ipad 32GB Wifi + 3G
Yang ni amat perlu sebenarnya untuk aku sebagai peniagawati tadi sebab aku kadang2 kene present video sikit kat customer dan kene online sebab nak tahu perkembangan rakan kongsi yang lain.. hehehehehe

Tak sabo tunggu bonus bulan ni.. har har har... suke.. yang paling saya suke bile saya berjaya membantu rakan kongsi saya turut berjaya... hanya Allah S.W.T yang tahu betapa gembiranya setiap 11 hb tekan ATM orang kering kontang kita nye ATM tulis RM1x,xxx.xx ish kadang2 lebih youu....... tak faham kenapa orang tak nak buat... eleh wana mana kereta baru kau??? hahahahaha tunggu CDM saya ajar dah capai income RM20k keatas baru sambar sebijik... isnyallah coming soon tunggu!!!!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails