Monday, September 26, 2011

Fees Genius Aulad Subang Bestari 2012


Baru mendapat pun aku jadual bayaran untuk Genius aulad 2012 ni.. kat FB aku adatag gak kawan2 yang sekitar kawasan kami ni kot dorang pun nak anto kat sana. Fees dia ok taklah mahal beribu riban kot..? jadi puas hati lah.. paling penting hati puas sebab tahu kat sana ada penididikan agama.. walau kata skang SRK ngan RK dah start ada KAFA tapi rasanya tetap berbeza kan? sebab tak silap aku SRK ngan RK tu CEC kan? GA lebih kepada IEI. dan paling penting fees nya taklah mahal.. cuma rasanya kalau korang campur tolak sama jek ngan fees RK sebab RK RM2k lebih tu dah masuk lawatan, buku segala.. ni takde.. buku lom, lawatan ke apa ke lom masuk sekali. Tapi rasanya ibu bapa taklah terbeban nak bayau terus lump sump 2k lebih kan?

Cam biasa aku tahu masalah yang pertama yanga kan Izz Zaharin alami.. iaitu baju yang tiaada saiz.. aku msg terus teacher Mawar pasal masalah anak aku ni.. ia pun lom penah tengok Izz pun semua nya kami dalam phone dan email.. Jumaat lepas dia kata dia akan ke HQ ambil saiz paling besar untuk Izz fitting kalau tak muat aku kene suruh tailor jahit sendiri.. mujur aku ada pengalaman pada diri aku sendiri.. jadi aku alert benda ni yang akan Izz Alami. kata teacher Mawar dia akan datang umah nanti untuk fitting baju Izz Zaharin... oklah tunggu jeklah nanti.. camne.. kalau tak muat aku kene laju2 lah ke keai kain ngan tailor tuk jahit baju anak aku itu.. confirm 3kali gandalah rege baju anak aku ni huwaaa kain lain jahitan lain kan.. ish ish ish korang tahulah tukang jahit skang jahit baju maheyy bebeno nyampahhh...

Oklah.. kisahnya kot korang nak tengok fees untuk 2012 leh lah tengok diatas.. aku pun selalu google nak carik kot ada yang tepek lom ada lagi yang tepekkan.. so harap info tu leh bantu korang yang jugak dalam proses nak anto anak ke pre school.. selamat berkongsii


2 comments:

  1. samlah dengan anak kita, baju kita tempah sendiri since balqis badan tecik...kos berganda2 la jadinya

    ReplyDelete
  2. time kasih share fees tuk genius aulad ni...anak I next year nak masuk 4 thn tu tgh survey kalau2 ada yg post fees mana2 kiddy ni. b4 raya ada g survey ngan CIC...hg lebih kurang juga....kalau di Putrajaya...lebih sekali ganda hgnya...susah yg keje gomen ni nak hantar....rasanya standard kiddy kat putrajaya tu sama je ngan GA/CIC/Smart reader sume...


    Thank again ya :)

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails