Tuesday, September 13, 2011

Anak Buah ku Selamat Bernikah

Alhamdulillah.. anak buah aku yang pertama telah selamat diijabkabulkan jumaat lepas 9/9/2011 dia dan pasangannya masih belajar lagi.. muda lagi..hehehe time2 ni sesilap korang baru nak grad.. tapi takpelah.. ada rezeki kawen awal kawen lah awal..untuk mengelakkan maksiat kan?

Memang planning bertunang 6 bulan jek.. tu kisahnya dulu masa dorang bertunang aku dalam pantang lagi.. tapi aku gi gak hahahaha..kali ni cam biasa aku gaklah tukang mengerjakan hantarannya... murah dan mudah.. pada sewa dan upah orang.. gile ko upah orang RM100 past barang beli sendiri.. baik suruh aku jek buat.. walau pun taklah sehebat mana.. tapi nampak hebat gaklah kan.. huhuhu baru berapa jek modal nya suruh aku buat... belikan barang jek untuk anak buah aku sendiri upahnye free jeklah..

lepas ni kedua mempelai akan meneruskan pengajian dalam bidang ACCA mende tu sapa orang kauan tahulah aku tak tahu huhuhuhu


Mandiannya
handbag & jam nya
Wangiannya
Hantarannya
Makciknya & adik pengantinnya

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails