Wednesday, April 14, 2010

MANGO OUTLET


Hari sabtu lepas gi MNG outlet.. lepas setel urusan bisnes.. kat puchong maka aku kesini.. sebab nak ushar2 carik Car seat Izz tu lah. So pilah sini.. wah besau ugak IOI mal ni skang.. dulu aku rasa kecik jekk.. skang dah beso dah hek? aku paling suka Jusco bnye.. banyak gile barang... suke giler mak nyahh.. maklumlah tuk badan gebu cam aku skang ni jusco jek banyak pilihan gaya dan pesen kan? selain DP,MNG dan sedara sedari yang masih muat masuk badan aku ni lahhh kekeke... sedar diri ok??

Suasana dia sam ejk ngan MNG lain.. cume selalunye outlet ni.. dia banyak season lamo nye design lah.... selain daripada tu saiz nye jugak tuk yang cecomel loteee.. kekek eado lahh yang tambun cam aku ni saiz nye tapi tak banyak... baang memang ta kbanyak pun dalam ni walo pun ianya agak besar...

Suar jeans ni memangs aje nak suh aku kurus tau.. banyak yang saiz kekecikk.. aku suka suor MNG ni sebab aku yang tambon ni masih boleh muat saiz nye wakaka


Sangat limited pilihan nya..walo pun harga nye murah.. adalahs ebab masa ni barang sume dah habis ke apa aku tak tauuu le.. berminat sila lah gi IOI mall puchong



No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails