Saturday, April 24, 2010

Perdana Menteri Di Kampung Sungai Choh


Pada rabu lalu telah hadirlah Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib Tun Razak ke kampung ku yang terchenta kampung Sungai Choh.. ish ish bukan sesenang Perdana Menteri nak datang kampung aku ni.. lelagi Perdana Menteri baru saje dilantik.. kira rezeki Hulu selangor lah..Kirenya antara banyak kampung dalam awal dia sebagai pemimpim kampung kat Hulu Selangor dia dah lawati.. alhamdulillah... Cume aku tak sempat nak nengok Tun dr Mahathir kat Serendah khamis lepas.. ish ish rugiiiiiiiiiiiiiiiii

Aku balik gak malam tu last minit... sebab kuasa menyambut hari mengundi tu begitu kuat memanggil kekekeke ku redah jam bersama suami ku wakakak...dan jumpa lah kawan lama Uli Dan Ija.. yang duk setia kat kerusi tunggu PM datang hehehehe dapatlah meet up ngan kawan lama.. sonokkk.. hehehehe




Kampung sendiri.. aku duk menyelit kat depan pun takde sapa nak marah kekeke

Warga kampung yang gembire menyambut kedatangan PM

Rakan lama... Setia pada kampung terchenta.. Hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri lebih baik di negeri sendiri

Orang kuat pilihanraya

MB Negeri Sembilan yang setia menjadi penggerak di Hulu Selangor.. sementara Selangor ketiadaan MB dibawah kepimpinan BN.. nasib ada MB N9 sanggup kaber... dan dberkampung di Hulu Selangor

1 comment:

  1. hoho bukan senang nk jumpa PM wana oiii.....hehe

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails