Tuesday, April 13, 2010

Ole-Ole Bali Sunway Pyramid

Ok.. Masa jenjalan carik stroller Izz.. papa kata nak belanja makan.. aku tersipu2 nak jeklah wakakakaka.. Papa tanya Ole-Ole bali sedap tak? kah kah kah mahutak sedap kalo papa belanja kan Izz? Kami pernah makans ekali dulu kat sini.. kire ni kali kedualah.. hahahaha.. siannn.. sebab makanan dia bebiasa jekk pun ala2 makanan kampung jekkk cume samo lom ponah try silalah cube...






Tapi satu benda aku tak paham Ole-Ole Bali ni.. kemain lambat masak nye.. ngalahkan aku makan kat Tony Romas dorang duk grill daging pun tak selambat ni.Mujur aku tak berapa lapar sangat.. soa aku takdelah nak marah kan? sebab aku ni kalo aku lapor dorang lak serve lambat memang sajelah aku nak ngamuk jek alangkan Mohd zaidi pun aku selalu amukkan nikkan pulak manager dorang hehehehe



Ok nama makanan ni Nasi campur ole-ole.. harga nye RM31...Yang aku punya nasik kaler kuning tu nama nye kambing BuBu Harga RM31 gak kirenya kalo tuk dua orang makan dalam lingkungan RM100 lah lebih kurang... hah jagan makan hari2 RM100 pulak.. mahu cabut bulu nak beli makanan lain ye kawan-kawannn...










Yang sebelah bawah tu bukan makanan itu muka aku dan anak ku yang tersayang Izz Zaharin.. Skang Izz pun dah kene makan sekali. sebab dia makan nasik ni kurang makan mee jek kuat maka dia share jek ngan mama. sebab mama kalo nasik ni memang jarang nak abih...Untuk pengetahuan kawan-kawan mama.. mama slow2 dah pun buat persedian tuk birthday Izz Zaharin.. tema nye kompom lah tem bantak busuk Izz hehehehe.. sebab barang nye sume dah beliii sesiapkannnn.. keberangkalian birthday akan diadakan pada sebulan sebelum hari lahir sebenar..

1 comment:

  1. Hi...cakap pasal ole ole bali ni...saya baru jer upload gambar2 dalam blog saya masa makan kat sana dgn famili. Memang best dan lokasi nye pun bagus. Lepas makan bolih sambung shopping2 kan.
    Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com banyak lagi tempat2 makan yang saya masukkan. Topik pun pasal makan jer 100% takde topik2 lain hehe....
    Dan kalu minat tu follow la yer blog saya TQ

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails