Friday, April 23, 2010

Tahniah rakan Kongsi Ku sekalian!!


Pada Sabtu yang lepas berlangsung.. Anugerah SM & SSM. Since ada anak buah aku ada yang naik pentas hari tu.. aku pun siap sedia turun padang bagi semangat dan ucapan tahniah...cam bese aku memang suka jadi paling awal sampey wakakak.. so tugas aku sediakan deretan kerusi untuk lebih 25 orang downline dan side line yang naik pentas hari tu... Nak berniaga kene bekerjasama.. jangan ada hasad dengki.. sama2 berusaha dan saling membantu.. tiada istilah keseorangan dalam bisnes.. Hai O.. anda sentiasa di temani pemimpin dan rakan kongsi..

Alhamdulillah malam tu majlis berlangsung dengan penuh meriah.. sambil aku jeles kat rakan kongsi yang dapat bunga segar sejambak dari CDM ayu.. kekekeke aku mintak satu dari CDM ayu kekekeke.. anak buah naik pentas aku pun nak gak bunga.. kekekekek gile bunga aku ni hehehe maceh CDM ayu bagi gak bunga sejambak kat aku.. gile lah kat luatr sejambak dekat RM70 duk bayang CDM ayu sediakan puluhan jambak bunga malam tu? uhuk uhuk... keje aku balik ngira ngan jari wakakaka.. mata duitan cam aku memang camtu hehehe

Alhamdulillah.. kalau kite buat berterusan nescaya kita akan perolehi kejayaan. amin ya rabbal alamin

Tahniah rakan kongsi ku Timah.. pendiam tapi ilmu berjuang penuh didada..

Si cilik.. yang menjadi sumber inspirasi ku jua

Tahniah Huda...

Pemimpin selaly memang lebih over dari anah buah kekekek..

Rakan kongsi Huda.. yang sangat bersemangat dan sangat berpotensimenjadi pemimpin yang berkaliber

Timah tahniah!!!!!!!

CDM ismaizayu dan SSM Siti Fatimah Tahniah Timah!!

3 become 1.. dulu kawan sepersekolahan kini rakan seperniagaan

SM & SSM yang naik pentas hari tu bersama CDM Siti Rohana & CDM Ayu
.. Tahniah sume

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails