Sunday, May 23, 2010

Jakarta To bandung Trip - Part I

Seterusnya aku tengah berusaha jugak untuk memastikan percutian kami sempena anniversary yang ke 3 juga berjalan lancar.. kali ni aku bawak lebih kurang 12 orang untuk trip ni.. kekekek aku belanja.. hehehe menda utama kita kene buat dalam hidup.. ada rezeki kongsikan dengan orang tersayang.. terutama, mak & abah kita serta adik beradik kita.... insyallah menggembirakan keluarga akan mendapat keberkatan.. jangan lah hidup asyik berkira jek ngan maka bapak dan adik badik kita.. nanti susah hidup kite...

Ok jangan bebel lagi.. aku dah ushar hotel2 murah yang berdekatan dengan factory outlet.. terutama Rumah Mode orang kata glemer kan rumah mode tu.. ada stau hotel .. 5 minit jalan kaki sampai ke pintunya.. harga pun oklah semalam RM150.. nak kene book 5 bilik tuk 12 orang memang tujuan ke bandung aku nak sopping hehehehe... nak sopping baju bebanyak bleh? sonok nye tak sabo.. aku dulu penah dah ke bandung pi ikut travel agensi bongok travel tu bawak kami ke kedai buruk kat bandung entah apa2 ntah...

Mende ni senaraikan dulu dalam blog.. nanti leh ushar balik.. nama pun blog kan diari kite.. tempat rujukan kita.. dan pelayar lain boleh berkongsi pengalaman ngan kita...

P/S: sapa ada pengalaman sila lah bagi komen tuk aku wat rujukan



Ingat nak book hotel ni.. tompek makan pun dokek



No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails