Monday, May 10, 2010

Persiapan abah & Mak 50th Anniversary


Tadi pergi Bukit Raja klang untuk.. meet Puan Maria.. untuk preparation Anniversary abah & mak.. yang ke 50. Aku ditugaskan untuk sediakan tempat.. hehehehe sabtu lepas balik kampung.. abah dah bagi duit untuk buat reservation.. majlis kali ni memang dioleh abah sponsored penuh oleh abah sendiri.. hehehehe memula akak2 aku cadang buat BBQ je. pehtu abah aku tak nak.. kah kah kah.. this is 50th Anniversary bukan 30th.. so far KEC ni makanan nya oklah.. aku ambik

banner jek lum siap lagi.. lecehlaah lappy ni takde driver tu scanner aku tu nak scan gambo.. so aku tak reti lak nak Download. Tunggu Suami ku balik lah.. nanti suh tolong... kek dah email ngan mama leya oven.. tak taulah camne.. just email jek tak tau dia available ke tak.. majlis ni akan diadakan sebulan awal.. iaitu pada 6 June 2010.. sebab senang nak kumpulkan anak 2 buah aku cuti sekolah...

pasni nak tumpukan perhatian tuk birthday Izz pulak.. heheheh patutnya time2 camni aku dah bz birthday Izz dah.. tapi sebab ada tugasan laina kus etelkan ni dululah.. bulan ni adalah bulan yang snagat bz.. ngan bisnes & famiy dan jugak kesihatan yang tak mengizinkan...



Ni bukan banner.. ni design tuk Mug Gift..

Akhirnya buat dekat sini .. sebab Food yang disediakan lebih berbaloi2..

Bilik tempat bakal diadakan majlis

Ini ruangnya.. kita lihat.. bagaimana keadaannya diwaktu majlis kelak

Posing dulu..mama nak ambik gamba dia dia tak sesudah bat action

Jom kitee balikkkkkkkkk

5 comments:

  1. epi anniversary to uncle and auntie yg ke 50

    ReplyDelete
  2. heheheh maceh puan nome.. yang dah menang award Bintang popular kekekeke

    ReplyDelete
  3. fuyoh .. grand banyak sehhh

    ReplyDelete
  4. hepi anniversary... akak jd buzywomen la nieee.. hehe makin slim daaaa..

    ReplyDelete
  5. zura: takdolah grand mana pun.. hik hik.. lainlaha ku buat kat JW marriot kekekekek..

    Jue: takde maknanya slim kekekeke... hik hik maceh wish kat abah & mak akak kekeke

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails