Monday, July 26, 2010

Bali Mama Birthday Celebration- Part 1

Sekarang berada di Dekuta Bali.. sekitar pantai kuta ni hotek mahal sikit.. Hotel aku ni takdelah mahal sangat... tapi kalo time peak season RM400 gak semalam.. So far aku suka hotel ni.. kuar jek hotel belah kiri sampai tiada penghujung stall tuk korang membeli jekkkkk

Hati gembira juga dapat survive kat negara orang bertiga beranak.. maklumlah Indonesia cam Malaysia jugak.. tapi masyallah ramainye orang puteh hahhhh.. orang tempatan aku tak nampak dahhhh...

Pada yang wish selamat hari jadi kat aku tu..maceh yeeee... aku dah 30 tahun skang... alhamdulillah... di umur ini aku mempunyai seorang anak dan kal seorang lagi dan seorang suami... amin...

Nanti upload banyak lagi ye.... hari n nak menuju ke Bedugul pulak... temple in the lake katanya... owh keadaan Izz adalah kurang sihat... dia batuk dan selesema...

Hai.. Baru 3 bulan perut cam 5 bulan jangan marah ye.. kekee
Ya allah kuatkan lah aku.. izz nak mintak aku dokong!!!
Papa ni tak reti posing
Hard rock Cafe store belah ni takbanyak choice kita pi belah sana esok ye bang
Ke pantai Kuta
Papa Pulak
Baju orang pompuan.. kompom aku tak pakai dah..
Huwaaa my 1st Hard Rock untuk izz kehabisan sudah
Rugi Izz papa baru nak belanja

4 comments:

  1. nak selai tshirt hard rock bali.ekekekek. (blk msia claim ek) ngeeee

    ReplyDelete
  2. Adik: kakakaka napo engga bilang.. sudah pergi dua kali... esok kami pepagi dah check out.. terus ke ubud... dannn naik kapal tobangg

    ReplyDelete
  3. Adik: kakakaka napo engga bilang.. sudah pergi dua kali... esok kami pepagi dah check out.. terus ke ubud... dannn naik kapal tobangg

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails