Monday, July 5, 2010

Izz Safari party- persiapan

Strat jek petang jumaat.. aku sudah mula bz duk memikirkan cara untuk mendecokan tempat berlangsungnya majlis gilang gemilang... wah gituuuu wakakak.. taklahh gilang gemilang bese2 jekkk.. yang pasti meriah dan dapat menjamu rakan-rakan dan anak2 rakan berjumpe.. dan bergembiree gituuu...

Aku rasa tema aku ni ala2 safari taman dah ni wakakaka.. aci jeklah.. dalam taman itu maka berpeleseranlah anak2 rimau didalam taman.. kekekeke eh aku agak letey hari itu kerana.. kaki ku agak lenguh pada hari kejadian... aku subuh supie dah bgun meniup belon ngan anak buah aku.. sambil keluarkan sume kusi meja... pehtu hias sesikit.. majlis hari itu berjalan lancar.. dengan alunan lagu nursery rythm tak lah sunyi majlis tu kan... kawan-kawan sume tunggu sampai acar potong kek... maceh pada kawan-kawan yang hadir... helium belon agak lewat dampai hari itu.. mujur tetamu lom sampai..

Yang buat majlis ini penuh orang anak-anak buah aku memang berderet2..maka memang nampak ramaiii jekkkk....


Dalam utan ado bunge kekeke

Hampir siap mendeco
maceh pada ank buah ku yang ambik tender memanjat
Makanan lom sampai
Belon lom sampaiii...

3 comments:

  1. kira menjadi juga la safari party nie.. i likeee..:-)best tue sebab ada anak2 harimau gitu.. hehe
    taun nie mst akak puas dgn party izz sebab mostly buat senndiri berbanding last year..

    ReplyDelete
  2. ha ah.. puas tu puas.. tapi leteyyyyyyyyyyyyyy nyeee lahaiii.. dah longlai dah sume badan ni.... kaki dah jammed dah rasanya.. padahal bukan buat apa pun.. duduk jek borakkk

    ReplyDelete
  3. wana, kau sgt creative beb...superb mummy....izz pasti bangga punya ...terbaekkk la w/pun penat tapi berbaloi tau hasil titik peluh sendiri tuk anak tersayang..

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails