Thursday, July 8, 2010

Izz safari Party- Sekitar majlis


Dah setel birthday anak.. ujung bulan birthday mama dia lak.. kakak ado jek aktiviti keluarga aku ni.. aterr namanye dah ada kuarga memanglah gitukan???yang pasti mama nye gumbire sebab mama nyer kan birthday planner kan wakaka berbulan pulak nak rancang birthday party ni sebab nak kan cost yang rendah tapi majlis yang meriah...

Sebenarnya ramai gak yang tak dapat datang.. tapiii aku pun tak ingatlah hehehe.. sebab aku rasa tetap ramai jugak.. sebab sanak saudara aku ramai memeriahkan majlis... tahun depan ado orang baru dah mesti tak memang tangan nak handle birthday izz dah kot? iye ke? tengok jeklah nanti..

Aku ucapkan jutaan rimer kasih pada kawan-kawan aku yang datang ye... jangan serik satang lagi party izz.. aku tak dapat nak layan korang sume sebab korang ramai.. aku lari sini sikit lari sana sikit.. supaya korang tak rasa terasing dimajlis aku ini..

Gumbirenya mama ngan papa tu ek
Tetamu aku paling last balik
Rupenya zura yang last.. kekeke maceh zura sampai
Ni tetamu aku yang 1st sampai dan paling jauh...
Kak roszy n family
samapi gak ko ke majlis izz alii ye wakakak
aku memang suko bab nyanyi lagi birthday
Mengarahkan anak buah aku pasang lagu birthday
Nani tak sangka ko datang tauuu..BFF masa kat selisek
Apo kono ngana ku tu mak arnah
Duk membahagikan habuan
Midah & Ina BFF masa kat semescho

Ni adik badik aku.. heheh eh sesat lak ayish kekeke ahh cincailahhh

2 comments:

  1. aiyokkk. Ayesh camne leh ada kat situ tu.mesti duk ngikut anak buah ko yg duk suke layan dia tuh.ehehhe.siap sapu lotion lagi..

    ReplyDelete
  2. wakakak .. haah le , aku yg paling last ... xdak yg last cz masing2 dh terbang ke ICITY .. heheheh

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails