Friday, July 9, 2010

Orang i-city? aku pun i-city gaklah

Kejadian berlaku pada hari izz birthday aku ni back to back ni letey giler memandangkan memenuhi kehendak akak2 aku nak ke i-city ku redah jua.. maka Mohamad zaidi menyaksikan kekalahan Argentina keatas german di skrin beso i-city.. waktu ni kaki aku jammed dah tapi kugagahi jua jebat.. abih sapo nak temankan izz nanti.. sian mamat tu mesti takde gang kalo dah sume anak2 buah aku pakat gi nengok lampu... lagi pun dorang sume kata tak tau jalan maka aku yang agak terror ni buat2 lah tahu jalan wakakaka. memang tahu punlah..

malam minggu memang ramai orang.. jammed sikit la takde lah jammed sampai tido tepi jalan.. jammed berjalan.. lagi pun parking banyak kat dalam tu.. jadi korang janganlah bimbang pasal jammed tu memang berjalan punye.. sebab nak q masuk.. jek.. malam minggu memanglah meriah ramai gile orang tapi oklah open air takdelah panas ke apa.. lagi pun hari tu ado bola dorang sume sibuk penuhkan kawasan skrin beso..
Anak mama yang telah benjol dan cedera di hari jadinya
Gembire dengan hadiah pemberian uncle apak.. otomen cosmos.. bawak tidooo ye kawan-kawan kalo dulu pegang bantal busuk skang pegang otomen masa tido
izz dengan kezen yang suke melayan
Izz didokong busuuuuuu!!!
Izz dan musuh ketat nye chacha.. tapi chacha balik hostel duk pepanggil kat tangga
Mak, kakak ipau aku, ngan busu aku
Kak Ju dan kak nut dari JB kau
Ye sapo pasan aku tidak berganti baju hanya berganti tudung menanda kan aku tak mandi wakaka
Kakak aku nak test kete baru semua ceruk dia nak gi kakaka
Izz ngan para kezen


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails