Wednesday, December 15, 2010

WISH LIST BULAN NI TERLAKSANA


Selepas berpenat lelah menunggu dan menunggu akhirnya terlaksana juga untuk memiliki si pinkish ni.. hehehehe bulan depan kita carikkan mak dia ye.. bulan ni kite beli anak dia dulu.. hahaha cucu dia nenantilah...

Gumbire juga sebab dapat beli wrislet ni.. sebab kaler nye pink hehehe.. nak carik merah takde lah pulak.. pink pun jadilah jangan tidak kan...? borak ngan member dia kata penting wrislte ni kalo nak pi makan2 kejap kuar takyah bawak beg gabak bawakkk wrislet jek muat letak wallet ngan hp.. boleh lah kan??

Korang nak tahu ni 1st time akua da jenama ni... heheheh terus terang jeklah.. toksah lahhh nak kata sebelum ni dah banyak... kan.. nampak bebeno menipu nye...

Bulan depan akan laksanakan teman dia pulak si Cik kristin bulan ni biar lah si legacy ni duk sorang2 dulu... owh.. berlagak ek? ko wana.. hahahaha bongkak lah tu.. kekek padahal orang lain dah tak pandang brand ni.. sume dah pakai beli channel.. aku jek baru nak terbeli coach.. kesian.. kisah nya ikutlah waktu dan kemampuan.. dah skang baru mampu nak beli.. maka belilah.. tapi wrislet ni bukan beribu pun... cume aku gumbire jek sebab beli ngan hasil titik peluh aku duduk dirumah dan meniaga... tu nak share tu... tak sangka duk umah meniaga baru aku mampu nak beli.. alhamdulillah rezeki.. semoga dimurahkan lagi rezeki...

Kenyit mata ngan kak lily dan suraya hani sebab dorang jek tahu.. aku berhempas pulak nakk membeli si legacy ni.. dan hampir kecewa.. kekeke


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails