Friday, December 10, 2010

WISH LIST FOR JAN 2011

Kristin Op Art Sateen Hobo Sekarang ni beli beg guna sampai lebam.. bukan beli banyak2 tukar2.. lagi pun tak dan aku nak tukar2 main sauk jek kalau nak keluar umah.. pakailah sampai lebam sampai tercalar balar... kekek tu ayat hipokrit aku je sebenarnya aku nak beli beg kalau designer bag nak tukar2 tak berapa nak kaya hehehehehe dapat beli satu pun aku dah syukur... apa-apa Sebelum beranak nak sangat beli Cik Kristin ni.. sebab boleh sling sekali.. so senang.. leh sauk pastu letak jek kat bahu...

Belum lah taraf nak pakai LV ke Gucci ke Channel ke Prada ke aku ni.. kalau yang kat pasar malam tu aku mampulah tapi manusia kan mengutuk jek keje nye.. hehehe.. memang lambat lagilah tarap tu... hahaha.. lagi pun tak tahu macam mana tarap ekonomi aku lepas anak 2 ni nanti.. berdebar2 ni mengira tarap ekonomi aku anak 2. harap2 rezeki untuk anak-anak tu ada.. dan harap-harap www.biocantik com akan mula berkembang pesat. so far alhamdulillah melalui jualan online internet Biocantik selama 2 bulan ni boleh mencecah lah 4 angka sebulan.. alhamdulillah. aku akan usahakan untuk capai target 5 angka dengan restu keluarga dan rakan kongsi yang lain alhamdulillah.

Insyaallah jualan Biocantik bulan december ni amat memberangsangkan.. so belilah seketul hadiah untuk diri sendiri.. hehehe kena bangga dengan hasil titik peluh kita sebagai SAHM ni. alhamdulillah syukur.. amin ya rabbal alamin.


Rasanya beg ni cukup besar untuk aku yang tak pastilah gemuk ke kecik lepas b ersalin ni? insyallah ngan bantuan Pil maharani dan Premium beautiful target untuk kembali langsing akan berjalan lancar.. insyaallah..



No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails