Monday, February 7, 2011

Hadiah untuk diri



Hehehehe.. aku ni sejak peknen mmg dah tak pakai jam.. sebab entah tak sesuaii sebab tangan aku debab betul kakakaka huduh cam Nutty professor tangan aku. Tak tahu orang lain.. tapi aku tiap kali nak dapat duit Bonus Hai O aku beli satu barang tuk hargai diri sendiri. Kali ni beli jam pulak lah.. next tak tau nak beli apo.. Walau pun bukanlah kata pendapat aku dah mencecah puluhan ribu macam usahawan Hai O yang lain. tapi dengan keadaan duduk dirumah dan meniaga secara online aku rasa sangat berbaloii.

Rahsia meniaga online dengan Hai O ni aku kongsikan dengan rakan kongsi sendiri sahaja. Bagaimana caranya juga adalah bersam rakan kongsi sahaja. Ramai betul masih tertanya2 status aku skang... aku skang dah tak keje ye puan-puan dan 4 bulan lah aku tak keje pun hehehehe.. meniaga Online ngan Biocantik je.. memang amazing sambutan.. pelanggan segenap pelusuk malaysia... rasa seronok bila diterima dan orang yakin ngan produk kitakan?? oklah tu citerrr lainlahhh pulak..

Misi sekarang kembali langsing dengan PREMIUM BEAUTIFUL sila lah tunggu aku lepas abis pantang dapat tak berat 68kg yanga ku target tu... berat aku sebelum delivered pada 26 jan 2011 adalah 90kg.. hari ni hari ke 13 berat aku adalah 73kg... 5kg to go!!!!

bagaimana carannya? jom

ke www.biocantik.com



No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails