Thursday, February 3, 2011

Online order from US from Moleygarden


Akhirnya dapat gak romper yang aku ushar online kat www.babygap.com. Beli dari molergarden.com.. kita just online kat www.babygap.com dan melor akan belikan on behalf kita from US. cume romper guitar tak dapat lah pulak sold out.. geram...

Kalau nak kira-kira jimatlah dalam RM150 dari sini kalo nak compare.. cuma shipment tu lah mahal sikit kan?? dan kene cecepat pulak kalau lambat tak dapat.. tu tensen gak kalo tak dapat nak wat camne kan?? aku dapatlah beli Jeans, Baju lengan panjang ngan Romper yang aku ushar dan buat entry before. Lambat lah pulak tapinya sampai dalam 20 hari baru sampai sini.. huhuhu harap2 leh pakai masa iedris punya cukur jambul bulan 3 nanti.. since US tengah ribut salji.. nampak nye lewat lah shipment aku ni hahhh..

So pada yang minat boleh lah ke www.moleygarden.com (your personel US Shopper).Tuhlah aku cakap.. nak beli barang oversea skangs ume nye buleh click jekk.. memana... oklah tu jeklah citer nye yeee



2 comments:

  1. tahniah dah dapat lagi sorang hero... dok tunggu gak mane la gambo baby baru ni.? dah besalin ke idak hehehe. wana, mase beli ngan moleygarden tu ape yang mbuatkan wana terus confident? ceghita sket.

    ReplyDelete
  2. tq nani..

    camne kompiden ek beli kat moley garden? aaa sebab ada testimoni orang lain beli dengan dia... saya pun barang dah sampai kat tangan dah.. cume lambat lah sampai dalam 2 minggu... heheh ini pun tengah nak order lagi baju tuk Izz pulak

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails