Sunday, February 13, 2011

Yeay!! Yeayyy!!! dah beliii!!!




kikkikiki.. alhamdulillah... dapat beli jam ni... last aku beli jam sebelum delivered izz.. brand guess.. mn ntah aku letak jam tu... adoiiii... bak kata kwn aku ko tiap bulan beli hadiah tuk diri sendiri.. nanti birthday org tak tau nak belikan ko apa..... takpo kalo org yg bagi biau ikhlas....melainkan husband akuu.. aku yg mintak hihihihihihi....

bulan depann tak nak lah beli apa2 hihihihi sbb bulan depan leh shopping puas2 sbb dah abih pantang..... jln merata2 best.. kekekek.. tapi nak slim dulu wakakaka.. slim camne?? alah slim sikit dulu pun takpe.. takkan nak terus 58kg pulak... hehehehehe

Terima kasih pada diri sendiri...

suka-suka... sebabb jam ada nombor.. kakakak aku tak reti tengok jam takde titik takde tulisan.. kompom salah waktu.. itu rahsia tau... sapo nak hadiahkan aku jam sila bagi yang ada nombor terang.. aku ni cam org tua... tak reti jam takde garisan ke titik ke nombor ke... kalo tak salah waktu


Noted: ko ni asyik beli sendiri jek wana.. husband ko tak hadiahkan apa2 ke?? kekekeke takde pun.. napoo?? tunggu ari jadilah kalo aku nak hadiah... hari lain.. belilah sendiri.. eleh... korang manjang laki sume ke belikan??? wakakakaka areemmmm aku tak cayooo... sekali sekala tu aku cayolahhhhh. takkan duit sendiri nak kata.. laki hadiahkan ????dose jekk menipu diri dan org tengah baca ni....kekekeke


No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails