Wednesday, February 16, 2011

Misi Berpantang wana a.k.a Biocantik

35 weeks 87kg

Kepada pelanggan atau pembaca www.biocantik.com atau pun kawan FB.. mesti dah tau aku tengah MISI BERPANTANG BERSAMA BIOCANTIK DAN PREMIUM BEAUTIFUL.

MISI Berpantang aku ni dah berjalan dan hampir mencapai target.. alhamdulillah. sejak upload gamba dalam masa misi berjalan.. ramai gak mintak menu dari aku biocantik.. hehehe tapi tuhlah mintak maaf bebanyak menu hanya untuk pelanggan biocantik jek.. kalo korang dah ada PB nak mintak menu memang lah tak dapek ye dek non.. hehehehe ramai gak sms dan PM nak mintak share menu... tak dapeklah ye.. maap bebanyak

Walau pun lom lah seslim Victoria bekham tapi matlamat dah nak tercapai tu memang aku dah syukur bebenooo...

SEMASA PANTANG

10 HARI- 75KG

SELEPAS LEBIH 10 HARI
|
|
|
|
|
|
|

23 HARI.. HARI INI - 70KG
berat 70kg lah bukan 50kg jadi jangan lah expect slim macam Victoria Beckham pulokkk

Target jangka panjang aku
58kg

Jom sama-sama berpantang di
www.biocantik.com






No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails