Tuesday, March 1, 2011

Play station Vs Educational Game


Sebenarnya tak terpk aku nak belikan menatang ni tuk Izz Zaharin. Tapi minggu lepas papa cakap..
" abang nak belikan Izz Play station lah".
uikk dalam hati aku.. ape kene ni? aku ni cam setuju tak setuju.

" nanti Izz jadi pemalas.."
aku jawab selamba.

Kenyataannya Izz memang boleh tahan satu hari suntuk ngadap PS tu.. walo kadang bukan turn dia pun dia akan ngadap kezen dia main sampai lupe susu sume



Dalam masa sama mama dia duk ushar educational game ni.. kalo korang pasan.. kalau kat jusco ke parkson ke dia ada letak menan ni suh kite cube2...

Masalah besar nya ada ke jual yang pirates punye dia punye game tu? kalo PS tu memang bersepah cd pirates untuk setiap game... kalo tak rugi gak beli v-tech ni sebab.. satu game jek dam RM120 lebam... beli satu decoder murah tapi beli game lak mahal?

Ada tak antara korang anak korang bagi main game ni?
aku ada ushar game ni kat Jaya jusco, kat parkson dan Toy r us... harga bekas ni takdelah mahal sangat tapi game nye tu.. aku rasa takde jual pirates.. ke ada?? wakakaka.. sysss jangan bagi tahu org aku nak carik pirates punya game kekekeke




No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails