Wednesday, March 9, 2011

Perkara pertama buat habis pantang?


Yeay!! hari ni aku dah abis pantang.. so sebagai yang menggeletar kalo tak shopping maka wajib buat tu dulu.. memandangkan tengap GP sale sambil berbulu bila tak dapat gi MC member sepecial day 3 hari tu.. takpo aku aku gi ushar diskawoonn lain jeklah.. aku gilah jugak Mothercare hari ni mencemar duli auwww... Cakap ngan Mohamad zaidi aku nak ke pumpkin patch nak beli bedung anak.. susah aku ada 2 jek bedung si bazly bile kene muntah dia dah pening palo.. aku sejak Izz dulu suka snagat bedung dari pumkin patch memang izz pakai sampai 7 bulan.. selam 7 bulan dia pakai bedung aku rasa dekat 6 bedung aku beli.. sebab bertaik lalat lepas tu kenelah beli baru

sebenarnya napsu naks hopping masih mengelegak wakakaka... bonus Hai O masuk lusa leh lah shopping sikit lagi wakaka.. nak beli sandal aku ni kat mana agknya ada wedges cun cun.. nak membeli lah.. tapi skang ni asal nampak sale jek asyik nak pk baju anak2 jek.. baju aku dah lupa dah nak beli kekekeke

Ni jek aku sempat marathon membeli Eddie kat dalam kete dah calling2 kekeke

beli bedung ngan romper bazly sekali serba salah tak beli tuk abang dia.. maka belikan baju. Sejak Izz lagi aku memangs uka beli bedung pumkin patch sangat best.. romper dia pun samo..

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails