Saturday, March 19, 2011

Yang mana satu idaman kelebu

Yang mana satu idaman di hati? hermmm.. nak wat pakai baju kurung sesuaii ke? atau pun buat tuk pakai baju kurung dan suar jugak lahh... ni nak beli ni tengah berkire-kire ni sebab ada 2 mende penting aku kene beli selain memenuhi napsu seraha aku terhadap beg ni. sambil tersipu2 jek ni mas atengok citer DONUT kat ria kelmarin.. kekeke coach hanya dipakai oleh staff clerk jek kat london.. letup2 jantung aku ni.. aku nak beli pun kene meniaga jual baju dalam kat www.biocantik.com ni baru dapat merasa ... alah takpelah.. tarap clerk pun tarap clerk lah.. nak wat camne???

mana satu ek lawo?? adoi kalo aku kaya sume aku nak.. memandangkan aku suri rumah yang meniaga baju dalam yang di sukai ramai so kenelah pandai agak2... kalau aku masih keje makan gaji cam dulu kekeke memang tak dapek lah kan nak beli kikikiki.. sebenarnya nak gak beli mak si jakob tu.. sambil ujung2 nyawa tingin gak LV tu..tapi tak penah ku ushar sebab cam berdebar2 nak kuarkan duit tuk brand2 tu. tapi adalah niat nak sambau tu korang tunggu ye.. pelan-pelan kayuh kata orang..

Apapun masih dipikir2 kan.. kata laki aku.. oi simpan jek duit tu.. kakakaka surirumah kene jimat.. kikikiki ha ah .. nanti lah aku ada masa pk sampai ujung bulan ni.. eh mana lawa ek?? alah aku dah ada kristin kaler cekelat DKNY hobo pun cekelat.. ingat kalo lari ke kaler biru pun ok kan? hitam?? masih lom jumpa beg hitam yang menawan kalbu ni...


COACH MADISON CLOVER SOPHIA
#15946

COACH MADISON OP ART SOPHIA
#15935

2 comments:

  1. suker sgt yg 1st tuh...zura pon tgh wat pilihan nie coz hubby nak g NY, so harussss order, hikhik..

    ReplyDelete
  2. Zura:huwaa.. jeles nye.. ni duk cari jugak kenkawan yang stay sana kot leh belikan.. Zura samalah saya pun suak yang 1st tu kan? leh pakai casual ngan berkurung.. auwww... moh kite sambar sesama...

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails