Saturday, March 26, 2011

Menunaikan janji dan membeli sampai terbelah

Dulukan kan kan kan.. masa peknen saya halang2 jek diri saya makan shushi sebab makanan mentahkan takut nanti effect perkembangan janin dalam pewutt kann?? doktor pun kan penat aku pusing2 kata aku tingin dia kata takpe tahan jekk tahann katanya..makanan mentah tak elok..baekklahh saya sabar....makanya hari ni anak saya dah 60 hari saya pun mencemar dulu memakan shushi and oyster sampai lobam..kekekekekeke. Alah korang tu memang sume takleh.. masa aku dalam pantang takleh dah abis pantang takleh.. tapi bile turn korang sume bolehkan?? ambik cermin jap.. hahhh memang tak lawoo kan???

Alhamdulillah... Walau pun dah 5 bulan menjadi surirumah saya lega sebab saya masih boleh survive dengan kehidupan ini.. Terima kasih kepada mu ya allah sebab 1 tahun yang lepas telah membuka hati saya untuk berniaga dan hari ini saya tahu walau pun tidak terlalu mewah namun saya bersyukur.. Tadi on de way balik ajak papa test Drive kat kedai lambang H tu kot sesuai tuk family car kata papa.. insyaallah hujung tahun ek pa?? kakaka bile nak test drive nye pa?? eh tul ke tak semua kereta leh test drive ek kalo kita gi kedia nye?? apa pun semoga papa & mama berjaya tahun ni memenuhi keperluan dan perbelanjaan anak2.. amin

Jauh disudut hati mama ramai yang menunggu mama berhenti berniaga bersama Hai O.. hehehe buat apa berhenti?? kalau mama boleh berjaya dengan Hai O.. aminnn Begitu jugak kha suntuk papa semoga papa juga berjaya dalam perniagaan & kerjaya papa aminn

Janji jumpa kawan chatting akudi IRC sejak tahun 2001 hahahaha lama gak aku kawan ngan ko emot dah 10 tuuu........

Mula-mula ni pembukaan jek

Ini kali kedua..kali ketiga ke empat takyah lah aku tunjukkan sebab kang aku terliur balikkakak ani dah terliur ni slurppppppppp@#$%^&*.. sedut balik

Hahaha sebenarnya aku leh telan 10 ketul tapi aku telan 4 ketul jek sebab tetakut gak lagi aku ninakmakan mende ni gatal ni kan??Bajek slim puih!@#$%^&

Terima kasih.. bang banje saya yang tak bekerjaya ni kekeke
Ala tayang mama..insyaallah walau pun mama tak keje mama akan cube untuk menyempurnakan keperluan anak mama..alhamdulillah business papa ok business mama pun ok Bazly dan abang Izz ada inspirasi untuk mama & papa berjaya amin...
Papa sibuk carik Jeans mama lak gi fitting.. kekeke dah muat dah mama saiz 31kekeke oklah kan jangan tidak..alhamdulillah..

Minggu lepas shopping barang abang Izz minggu ni barang Bazly lak ye yang

Sempat gak singgah Guess Kids sukerr ni abang Izz punye.. tibe tibe rasa budget abang Izz terlebih bulan ni..

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails