Monday, March 14, 2011

Pertunangan anak buah ku yang pertama

Aku dah lama bebena tak citer hal persekitaran ek? bebalik pasal anak aku jek kekekeke.... ok pada 5 March yang lalu berlangsunglah pertunangan anak buah aku Mohamad Syafiq hehehe still study lagi kat Sunway College tapi dah sampai seru apa salahnya kan.. umur dia dah 24 tahun awek a.k.a tunang pun sebaya dia... aku adalah ditugaskan menyiapkan hantaran... hah eloklah hantaran punya gamba aku lupe nak snap maklumlahkelam kabut surirumah anak 2 lak tu.. kekekeke apsal surirumah lebih kelam kabut ek jaga anak bila masuk 2 banding yang keje??? aku kene kaji ni hehehe

alahai malas nya nak citer panjang mala sgak nak upload gambo hahaha janji updat blog jeklah ekkk... auwww.. tengah berusaha dan gigih dengan target seterusnya untuk menjadi 65kg.. insyallah slow2 kayuh.. sekarang 68kg from 90kg sebelum delivered Iedris Bazly... dah dah sila tengok gambo yang ada sikit tu hahaha



Ok dah start nak kuar umah nak gi umah pompuan

abah aku baju hijau tengah ushar kertas.. apo ntah
akak aku and bakal menantu
Ko bile lagi chot?
Ni adik dan kakak yee
hakak aku.. sonyum sampai siam
ini lah bakal perantinnya.. hehehe
sikit tak banyak.. haruslah tuan punye blog.. tayang bodylah konon.. puih.. baru 68kg jek ye tengah kejar target bersama biocantik dan premium beautiful

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails