Sunday, March 27, 2011

Another Item From US


Awal bulan tadi order lagi item From US dari MoleyGarden..Kita just log in to website yang kita nak beli dari US contohnya cam biasalah aku suke log in ke GAP pastu tengoklah mana2 sale kat US pastu pilihlah baju mana kenan kali ni aku membeli dari OLD NAVY since sini takde old navy kan mohlah test baju old navy lak.. kali ni parcel ni aku share ngan Choo Hani. hehehehe aku beli baju Izz yang banyak.. skang sibuk beli baju Kolar sebab nampak smart pakai kolar kan???hah sekali aku rasa bulan ni dekat 1k kat baju Izz jek hambek penangan habi s pantang tu lom Baju Bazly lagi kakakakak hape nak jadi ngan aku ni?? sapo suh Sale lepas aku abis pantang kat dah membazir... menyesal dulu pendapatan menyesalkemudian tiada gunanya.. tapi rasa sikit menyesalsebab lambat gi sale kat Guess Kids.. tak banyak dah baju yang cecantik aku dapat tapi dapat lah sikit semalam kan leh lahh.. minggu lepas lak ke esprit beli baju Izz pun puas hati gak sukeeeeeeeeeee... namun kecewa sikit penat aku mencari suar jeand tuk Izz rasanay seluruh Mothercare aku dah carik cewaahh seluruh tu dasattttttttttttt.. takde saizzzzzzzzzz dapat selai jek suar bermuda kalerputih ingat nak carik lagi jeans yang pinggang dia getah bukan butang... saiz 9-10y heheheh tak percaya????sabar jeklah kene percaya ok??

Member aku kata nanti nak repeat sale lagi.. hehehe oklah tu kan??? rasanya baloi sikitlah beli time sale lelagi kalo share parcell sebab jimat banyak... nanti dekat raya l,eh orde lagilah insyaallah.

Tak saba tunggu bonus Hai O bulan depan lak.. hahahahaha.Untuk pengetahuan korang sale www.biocantik.com bulan ni dah melebihi 15k.. aku sungguh terharu... bukan nak riak tapi nak gah share pasal benda ni sebab tahu korang suke pandang rendah bisnes MLM.

jeng jeng jeng

Ok inilah barang2 nye...

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails