Monday, April 25, 2011

Jumpsuit juga saya sukerrr


Ok cakap pasal Jumpsuit.. sebenarnya fesyen ni dah lama in trend since 2009 lagi tapi tak nampak sangat ia telah memenuhi pesada fesyen.. walau bagaimana pun ia bagaikan buat come back sebaik sahaja hujung 2010...semenjak 2 menjak ni.. pada yang bertudung gaya ni boleh digayakan dengan inner atau pun Puffy cardigan atau Studded cardigan yang tengah hawtt!!! sekarang...

Secara keseluruhannya samada korang sedar atau tidak trend Vintage sedang hangat digayakan diluar tu terutama buat yang bertudung.. dorang nampak lebih sopan dan bergaya dengan gaya vintage yang lebih loose bajunye.. kan salu nampak sume keketatkan?? Kebanyakan yang mengenakan vintage style akan lebih sarat dengan pakaian yang kelihatan tidak terlalu ketat.. speperti kembalinya Tapered Pants dan Harem Pants yang lebih longgardibahagian pinggul.. auwwwww sangat Hawt!!!


cantikkan?? suka yang hujung tu.. cyang Toga Jumpsuit tu.. hahahaha owh saya juga ingin membeli Toga mana nak cari ek???
Loose kat bawah kan? seolah2 korang sedangmemakai pallazo. Leh pakai kan puffy Cardigan cantikkan?
Ini pun cantik digayakan dengan puffy jacket
hah yang camni saya dah ada satu.. by the way sangat cantik kalo digayakan dnegan clincher
Ops tersesat ni lah my Harem pants.. hahahah need tapered pants.. akan menyambar nye pada Dorothy Perkins Mark Down on 28 ni bersama choo hani..

Kak J.Lo dengan Jumpsuit yang ala2 harem
Siapa kata plus size tak boleh??Auw tengok yang kiri tu.. dia skang dah slim dah tu masa dia domok

Owh tengah carik Jumpsuit Jeans camni.. mana nak carik?? nampak kasual



1 comment:

  1. choochooisnowsize12April 29, 2011 at 9:49 AM

    akuske pix fes no tige dari kiri yeeeeeeeehaaaaa...

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails