Monday, April 26, 2010

Pilihanraya Kecil Hulu Selangor Yang Happening


PRK sangat menguja kan.. sebab mana tak nye tompek kite di perhatikan oleh seluruh Malaysia. bagi kami puteri-puteri UMNO inilah mas anye untuk kami berbakti kepada kampung.. kah kah kah kire nya dalam tempoh pilihan raya ni aku ulang alik gaklah ke kampung.. mungkin korang rasa.. "eii rajin nye ko wana.. kalo aku tak kose".. hah.. mungkin pemahaman korang lain sebb tu rata2 korang ni mendaftar SPR pun tak.. kang anak dah beso tak dapat loan tak dapat PTPTN korang marah... salah dan humban kan semua ke bahu kerajaan. bukan lah kata aku ni tersangat lah fanatik kerajaan (BN) tapi itulah kita... kita kene letak satu ruang untuk kita bahagikan demi negara , demi anak, keluarga dan masa depan.. bukannya selalu ada pilihanraya.. pulanglah mengundi daftar lah kat SPR.. Undilah parti yang betul2 membantu korang di masa depan.. bukan parti yang hanya memperjuangkan hak segelintir orang jek..

Pada kawan-kawan yang duduk di kampung.. sedikit kesal dengan kegagalan korang membahagi masa untuk sama-sama turun membantu jentera kampung kite... macam biasa asal pilihanraya mesti muka yang sama yang turun... takdolah muko lain... kenapa? padahal kalo kire2 ramai kawan skeolah aku dulu masih duduk dikampung.. oit kalo korang kata ado anak.. aku pun ado anak gak pe?? dulu aku mas lum ada anak selalu terpukul dengan kata-kata kawan-awan yang ada anak.."nanti ko ada anak ko tau lah.. memang takde masa" heheheh skang aku dah ada anak.. tuhan kasi kita 24 jam sehari untuk kita bahagi masa.. mustahil korang takleh uruskan anak korangkan?

Apa pun rata-rata bagi aku PRK ni sangat merapatkan silaturahim.. tak kire umur.. makanya seronok bila.. ada warga-warga senja.. berkata.. Oo ko adik.. dia ni ek.. oo anak si polan ni ek? patutlah muka macam sama.. so rasa seronok... kenyataannya kita memang tak leh hidup sendirian.. kita kene bergaul.. kalau kita gagal bergaul memang kita akan murung dnegan diri sendiri...

Apa pun aku rasa sangat berbaloi turun naik shah alam ke sungai choh demi menjayakan pilihanraya kali ini..

TAHNIAH SEMUA JENTERA PUTERI UMNO SUNGAI CHOH DAN SEMUA JENTERA BARISAN NASIONAL..KITA MAMPU MENGUBAHNYA

Jentera Puteri yang chentakan kampung dan daerah nye.. Go Go Barisan Nasional

Simbolik 1 MALAYSIA!!!

Apa pun bagi aku Undian aku semalam adalah demi anak aku.. demi bangsa dan negara... tak nak jadi pengkhianat negara... apa tah lagi menjadi komunis hehehe aku jejeling roket..

Kenderaan yang sibuk lalu lalang.. best nyeeeeeeee

Masih tajam lagi lawak2 senario ni leh bikin gelak sampai terburai lagilah...

Mungkin persembahan Nas Adila tak berapa sesuai dari segi pemakaian untuk rakyat kampung

Bersama P. Kalamanathan Ahli parlimen Hulu Selangor. aku terselit belakang makcik tudung merah adeh.. takpoi aku kasik can makcik ni

Jentera puteri yang sibuk bekerja

Lagi jentera puteri yang sibuk menyediakan minuman

2 comments:

  1. tahniah wana.....idup BN tak sia2 penat lelah ko kan.....

    ReplyDelete
  2. vavava...puteri umno ghupenyer kamooo...cayaklah...satu mesia!

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails