Tuesday, June 15, 2010

Buat Passport Izz

Semalam dah berjaya buat passport Izz.. aku ambik gambo Izz kat luar.. tak ambik kat imegresen mujurlah sebab tempat ambik gambo penuh.. aku dah copy semua apa yang perlu dan print borang kat internet.. so datang ambik no.. yang bestnya untuk budak bawah 4 tahun kot buat passport ade kaunter khas sama ngan warga emas dan OKU.. so alhamdulillah senang jeklahhh.. hehehe kalo sampai kul 8.30 kul 9 dah balik..

kul 2 ambik no cllect passport.. yeaahahhhh.. passport izz aku ambik untuk 5 tahun.. wahh macam banyak beno destinasi nak gi nyer kan? kakakakaka. lega lepas ni takyah pk passport Izz.. Pk passport adik izzpulak insyallah...passport aku bulan 11 tahun nak mati dahh.. kene renew gakkkk
Nilah kaunter khas
Izz sabar menunggu giliran dengan pistol ultraman nye
Yeayy!! dah siappp...

4 comments:

  1. wahhh izz dh ado ..
    aku pun x dak lg wana huhuhu

    ReplyDelete
  2. Zura: ado sobab nak gi bali bulan depan.. kalo tak.. takdo gakkk hehehehe

    ReplyDelete
  3. tiba2 teringat passport aku ntah bile expired nye silap2 dah selamat....hoho

    ReplyDelete
  4. jmpa korang kat sane yer....ekeke..

    muka izz cute dlm passport dia tuh

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails