Tuesday, June 8, 2010

Majlis sambutan Jubli Emas Abah & Mak -Part 4

Seterusnya adalah game pulak.. hahahah yang ni memang bikin aku nak terkencing-kencing dibuatnye gelak.. yang best nye aku pompuan last tersingkir dalam rebut kerusi.. aku kalah pun sebab anak buah aku tolak montot aku ampess.. tapi fun lah.. semua orang dapat hadiah.. sonok gaklah bile sume dapah hadiah.. tak kire menang kalah sebab memang dah dikire dah semua wajib dapat hadiah kekekeke

Best tu best.. yang best nye sebab sume have fun.. takdelah menung makan pehtu balik.. memang kene arrange game sebab masa nilah kita nak rapatkan silaturrahim antara kite.. gelak tawa kita dan cucu cicit mak abah kita akan buatkan mak abah kita bangga dan yakin yang dia telah berjaya mencorak keluarga nya dalanm tempoh 50 tahun perkahwinan ni.

Akak-akak ku yang hati senang dan gumbire anak dah beso sume
Aisyah menguruskan peserta
Acara rebut kerusi
Acara Buaya-Biawak
Tiup belon jangan tak tiup
Peserta tiup belon
Dayana.. dari JB turun wooo
nabila ko sama tinggi ngan nenek
Safwan bakal chef
Sedondon pulak baju akak aku ni ngan abah
Amboi mamat senyum sampai ke singapore
akak aku yang paling gumbire
Amboi sampai tertunduk2
Amboi zahid nenek bawah ketiak ko jek ek
kene mendongak nenek nak tengok korang ni
Aib baru form 1 dah tinggi camni
Izzzat kene kucupan nenek
Busu & mak

c


Yang belakang tu bertugas duk bz jek so kene nyelit time ambik gambo
amboi dah tinggi dah fauzul azim
Aksi busu yang bikin kami terkekek.. kekek gelakk
AJK yang menyelit
AJK haruslah menyelit time ambik gambo

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails